با حضور مسئولان بروجرد/

لرستان خبر: صبح امروز شهید سرگرد رحمان فتح اللهی از نیروهای پلیس آگاهی شهرستان بروجرد با حضور نیروی انتظامی و نظامی، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان بروجرد و مردم این شهرستان تشیع شد.

به گزارش لرستان خبر،  صبح امروز شهید سرگرد رحمان فتح اللهی از نیروهای پلیس آگاهی شهرستان بروجرد با حضور نیروی انتظامی و نظامی، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان بروجرد و مردم این شهرستان تشیع شد.

 

علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهادت این نیروی خدمت‌گذار را به نیروی انتظامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

 

وی افزود: این شهید فردی موقعیت شناس و آگاه بود و اگر حضور و دخالت ایشان در صحنه جنایت نبود، شاهد فاجعه‌ای انسانی در بروجرد بودیم.

 

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: ایشان با نثار جان خود و حضور به موقع در صحنه جنایت، از بروز حادثه دیگر و ناامنی برای شهروندان جلوگیری کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی خدمت‌گذارانی فی سبیل‌الله برای مردم هستند، بیان کرد:  نیروهای خدمت‌گذاری نظیر شهید فتح‌اللهی، امنیت جامعه را وام‌دار از خودگذشتگی و جان‌فشانی خود کرده‌اند.

 

دلیری تصریح کرد: آنچه امروز ایران اسلامی را به کشوری امن در منطقه تبدیل کرده است، از خودگذشتگی نیروهای انتظامی است که با ایثار جان خود مانع بروز ناامنی در کشور می‌شوند.

 

وی افزود: جان‌فشانی نیروهای خدمت‌گذار انتظامی هدیه‌ای برای امنیت پایدار کشور است.

 

شهید سرگرد رحمان فتح اللهی شامگاه سه شنبه هفتم بهمن ماه با حضور در یک درگیری مسلحانه در بلوار امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد با اصابت سه گلوله از سوی یک شرور به شهادت رسید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات