فرمانده انتظامي استان لرستان مطرح کرد:

فرمانده انتظامي استان گفت: متهمه طي يک قرار داد سود جويانه با اعمال نفوذ در ادارات مربوطه به عنوان كار گزار بيمه درماني تاكسي داران شهر، تعداد ۹۹۸ نفر انتخاب و قرار دادي بين سازمان تاكسيراني و شركت مذكور منعقد كرده است.

به گزارش لرستان خبر ، سردار محمد قنبري گفت: در پي شكايت نماينده حقوقي سازمان تامين اجتماعي استان مبني بر اينكه خانمي به هويت معلوم در سال ۸۹ اقدام به تاسيس غير قانوني يک شركت تاكسي تلفني بانوان در شهر خرم آباد و بابت بيمه درماني رانندگان مقادير زيادي وجه نقد دريافت کرده و متواري شده است، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران اين پليس با تحقيقات گسترده و تعقيب و مراقبت، متهمه را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

 

سردار قنبري اظهار داشت: كلاهبردار به بزه ارتكابي برای بيمه كردن رانندگان و واگذاري مسكن مهر به آنها با همكاری چند همدست اعتراف كرد كه در عملياتي ديگر پنج تن از اعضاي اين باند نيز دستگير شدند.

 

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: متهمه طي يک قرار داد سود جويانه با اعمال نفوذ در ادارات مربوطه به عنوان كار گزار بيمه درماني تاكسي داران شهر، تعداد ۹۹۸ نفر انتخاب و قرار دادي بين سازمان تاكسيراني و شركت مذكور منعقد كرده است.

 

وي در ادامه گفت: كلاهبردار از هر راننده دو ميليون ريال وجه نقد دريافت و مبلغ حق بيمه را در سال هاي اول و دوم به صورت كامل به حساب سازمان تامين اجتماعي واريز کرده، در سال ۹۲ با تاخير و در سه ماهه سوم سال ۹۳ هيچ گونه وجهي به حساب سازمان واريز نكرده است و با اين ترفند اقدام به كلاهبرداري از آنها مي كند.

 

سردار قنبري گفت: در اين خصوص شش كلاهبردار با كشف ۱۶۰ميليارد ريال كلاهبرداري تحويل مراجع قضائي شدند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احمدی

    « درایام الله دهه مبارکه فجر« پارک جانبازان» پلدختربه « پارک بانوان» تغییرنام داده شد
    سایت بالاگریوه

نظرات