«غرب در خاک؛ دولت در خواب»

مردم غرب و جنوب کشور از وضعیت پیش‌آمده گله‌مند هستند و حداقل انتظار این رادارند که رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور به این مناطق سفر کنند.

به گزارش لرستان خبر، پدیده گردوغبار چند روی است که مهمان استان‌های غربی و جنوبی کشور است و ظاهراً هم قصد رفتن ندارد و تنها گاهی اوقات با وزش باد یا قطرات باران خود را قایم می‌کند و دوباره ظاهر می‌شود.

 

گردوغبار در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و کهگیلویه بویراحمد بیشترین غلظت را دارد و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است و مسئولان دولت هم اعلام می‌کنند حل این مشکل نیازمند برنامه طولانی‌مدت است.

 

مردم منتظر سفر رئیس جمهور  و ابتکارش هستند

 

مردم غرب و جنوب کشور از وضعیت پیش‌آمده گله‌مند هستند و حداقل انتظار این رادارند که رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور به این مناطق سفرکرده و یا حتی خانم ابتکار برای چند ماه محل کار خود را به غرب کشور منتقل کند و در میدان مبارزه با ریز گردها باشد.

139311191659364614701414

 

شمس الله محمدی یکی از شهروندان خوزستانی در رابطه با وضعیت غبار خوزستان اظهار داشت: همه‌چیز مشخص است و من دیگری حرفی ندارم بزنم. همه دنیا فهمیدند مشکل چه چیزی است ولی ظاهراً خانم ابتکار هنوز نمی‌داند موضوع چیست.

 

وی افزود: الآن دو هفته است که زندگی ما به‌هم‌ریخته و نه شب داریم و نه روز. حتی نمی‌توانیم سرکار خود هم برویم.

13931122185155094737144

محیط‌زیست برای یک پلنگ به سروصورت خودش می‌زند و فریاد وامصیبتا سر می‌دهد

 

شهروندی اهوازی گفت: من یک بنا هستم که باید در بیرون کارکنم اما با این وضعیت هوا چطور می‌شود کارکرد؟ اصلاً مگر می‌شود جایی را دید.

 

وی می‌گوید: چطور می‌شود که محیط‌زیست برای یک پلنگ به سروصورت خودش می‌زند و فریاد وامصیبتا سر می‌دهد اما برای جان ما حتی حاضر نیست به سفر بیاید.

 

مریم آخوندی که از شهروندان ایلامی است در مورد وضعیت زندگی در شرایط غبار و ریز گرد می‌گوید: شاید زندگی ما با جنگ و غبار رقم خورده. گاهی جنگ با دشمن بعثی و گاهی جنگ با آلودگی؛ اما دو تفاوت دارد.

13931119165936394701414

 

آقای روحانی! کدوم هوا پاک است

 

وی گفت: در زمان جنگ می‌دانستیم که همه به خط شده‌اند و با اخلاص مشغول به جنگ هستند اما اکنون به‌جز رهبری که دستور دادند پیگیر این مشکل باشید کدام مسئول دیگر هستند.

 

شهروند ایلامی عنوان کرد: بچه‌هایم که 5 و 10 ساله هستند دچار مشکلی تنفسی شدند و چند روز هست که بیمارستان می‌رویم اما این هزینه رو کی باید بپردازد.

 

 

سلمان حسنوند از شهروندان لرستانی دراین‌باره می‌گوید: چند روز قبل آقای روحانی اعلام می‌کند که ما امسال هوای پاک داشتیم. می‌خواهم بگویم کدام هوای پاک؟ حتماً در کاخ شما هوا پاک بوده است وگرنه اینجا در زمستان هم هوا آلوده است.

 

13931119165934584701414

ابتکار! منتظریم

 

وی افزود: چطور خانم ابتکار وقتی یک سمند و گراز حالش بد می‌شود سریع خودش‌ به لرستان می‌رساند و ساعت‌ها جلسه و سخنرانی می‌کند اما برای سلامتی من روستایی حاضر نمی‌شود بیاید.

 

شهروند لرستانی گفت: الآن چند روز است که برق نداریم و بعضاً هم قطع و وصل می‌شود و وسایل برقی ما رو می‌سوزاند ولی نمی دانیم چه باید کرد.

 

 

 

 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • زارگرس

    خانم ابتکار! ابراز همدردی دردی را دوا نمی‌کند نمایندگان مجلس خواستار برکناری معصومه ابتکار شدند

  • زارگرس

    خانم ابتکار! ابراز همدردی دردی را دوا نمی‌کند نمایندگان مجلس خواستار برکناری معصومه ابتکار شدند

  • عمارنامه

    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/98399
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • هاشمی

    خانم ابتکار هنوز در خواب سبزند ومردم درآرزوی محیط سبز!!!!!!!!!!!!!!!!ماخواهان عزل خانم ابتکار هستیم

نظرات