روحانی مچکریم!

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: یکی از مدیرکل‌های استان لرستان برای تزئین آشپزخانه منزل خود یک میلیارد و 770 میلیون ریال از بیت‌المال هزینه کرده است و این در حالی است که برای ساخت مصلی 17 هزار نفری به 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش لرستان خبر، ایرج عبدی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان لرستان در بخش زاغه اظهار داشت: مردم بخش زاغه با مشکلات زیادی در بخش‌های کشاورزی و دامپروری مواجه هستند، در حالی‌که مشکل اساسی مردم فقر و بیکاری است.

 

وی افزود: مردم زاغه از حداقل درآمد بهره‌مند هستند و  نیازمند آموزش مناسب برای رشد و توسعه‌اند، در حالی‌که در این زمینه فعالیت کمی انجام شده است.

 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با اشاره به ریخت‌و‌پاش‌های برخی مسئولان از جیب مردم اشاره و خاطر‌نشان کرد: یکی از مدیرکل‌های استان لرستان برای تزئین آشپزخانه منزل خود یک میلیارد و 770 میلیون ریال از بیت‌المال هزینه کرده است و این در حالی است که برای ساخت مصلی 17 هزار نفری به 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

این سخنان نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با واکنش استاندار لرستان مواجه شد. هوشنگ بازوند با بیان اینکه در مورد هزینه ۱۷۷ میلیون تومانی مطرح شده از سوی نماینده مردم خرم آباد باید مشخص شود که مدیر مورد نظر چه کسی است، اعلام کرد: مطمئن باشید از محل اعتبارات استانی چنین اتفاقی نیفتاده است.

 

وی تصریح کرد: ما هیچ گونه اعتباری بابت تجهیز مهمان سرا، خانه سازمانی، آشپزخانه و ... به هیچ دستگاهی نداده و نمی دهیم.

 

استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا معاون برنامه ریزی استانداری لرستان مامور می شود که ظرف ۴۸ ساعت بررسی کند رقم ادعایی از کجا و چه محلی صرف شده و البته این حق برای مدیرکل مورد نظر نیز محفوظ است که توضیحات خود را ارائه کند.

 

بازوند با بیان اینکه این موضوع به طور ویژه پیگیری می شود ادامه داد: در صورت اثبات این موضوع به طور قطع برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    اگه راست میگن، حداقل اسمشم بگن؛ حضرت امام میخواستن مسءولی رو تهدید کنن میگفتن به مردم میسپارمتون، این اقارم معرفی کنین و بس کنید این همه پنهون کاری رو

  • ا

    سلام
    مردانه این اظهار نظر استاندار است یا همینطوری یه چیزی از طرف ایشان نوشتید
    آقا توی خبر نوشته تزیین منزل شخصی بعد آقای استاندار میفرماید ما پول واسه مهمانسرا و...نمیدیم
    بعدش گفتن معاونت برنامه ریزی پیگیری نماید مگر این کار با برنامه ریزی انجام شده آقا جان دزدی شده دزدی باید از طرف دستگاه قضایی و انتظامی پیگیری شود

    • لرستان خبر

      سلام و شب بخیر. بله این صحبت های استاندار هست

  • کریمی

    حالا شما انتظار دارین یارو با صد تا جون کندن شده ریس 2 میلیارد ناقابل هم برای آشپزخونش خرج نکنه
    شما دیگه خیلی افراطی هستین

نظرات