مکان یابی نادرست بلای جان سالن های ورزشی لرستان؛

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از صدور حکم تخریب برای یک سالن ورزشی این استان هم‎زمان با افتتاح آن خبر داد.

به گزارش لرستان خبر ، علییاور عزیزپور در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از روند پروژههای ورزشی در دست احداث استان، تصریح کرد: در برخی از پروژهها چهار پیمانکار تغییر کرده و همین سبب شده که بیشتر آنها شرایط و پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: بهعنوان مثال یک دهه از کلنگزنی استخر شهرستان پلدختر میگذرد اما فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اعلام کردهام اگر 10 ماه به من وقت بدهند این استخر را به بهرهبرداری میرسانم.

 

عزیزپور با اشاره به "جانمایی" نامناسب چند سالن ورزشی در استان اضافه کرد: سالن ورزشی رازان که قرار بود در دهه فجر افتتاح شود، به سبب عبور لوله گاز در نزدیکی آن، شرکت گاز استان حکم تخریبش را گرفته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: شرکت گاز لرستان اعلام کرده تعهد بدهم که اگر زمانی اتفاقی برای کسی افتاد مسئولیتش با بنده باشد ولی کسی نمیتواند خطرات احتمالی آن را تعهد کند.

 

وی خاطرنشان کرد: آن زمان همه دستگاههای اجرایی از جمله شرکت گاز با مکان سالن موافقت کردهاند اما الان مخالف شده و حکم تخریب را گرفتهاند.

 

عزیزپور درباره سالن ورزشی شهرستان نورآباد نیز گفت: این سالن شاید بهترین سالن ورزشی استان باشد اما متأسفانه روی یک تپه ساخته شده که امکان آبرسانی به آن وجود ندارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: مسئولان باید قبل از احداث این فضاهای ورزشی ابتدا "جانمایی" آن را درنظر میگرفتند، الان نمیدانیم با این سالنها چکار کنیم.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ا

    اگه برای ورزشکاران آب نداره واسه بعضیا که نون داره

نظرات