رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد:

لرستان خبر: رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: باید والدین و مسئولان مدارس نسبت به آشنایی دانش‌آموزان با فرائض دینی و انس آن‌ها بااهمیت بیشتری دهند.

به گزارش لرستان خبر، جمشید ابوالفتحی عصر امروز در حاشیه آئین جشن تکلیف دانش‌آموزان 13 واحد آموزشی بروجرد اظهار داشت: باید والدین و مسئولان مدارس نسبت به آشنایی دانش‌آموزان با فرائض دینی و انس آن‌ها بااهمیت بیشتری دهند.

 

وی افزود: با توجه به فطرت پاک کودکان، درصورتی‌که جهت‌دهی صحیحی برای آن انجام شود، این کودکان که آینده‌سازان جامعه هستند، کمتر به ناهنجاری‌های اجتماعی مبتلا می‌شوند.

 

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد عنوان کرد: توجه و انس با فرائض و اعتقادات سبب شده تا دشمنان در جنگ نرمی فکری و فرهنگی که به راه انداخته‌اند، موفق نشده و شکست بخورند.

 

وی تصریح کرد: ترغیب دانش‌آموزان به نماز و ترویج این فریضه می‌تواند بستری را برای نهادینه کردن دیگر فرائض در درون دانش‌آموزان فراهم کند.

 

ابوالفتحی ضمن تأکید بر اثربخشی تشویق درزمینهٔ نهادینه کردن فرائض، خاطر‌نشان کرد: در راستای تشویق دانش‌آموزان به انجام فرائض دینی، ابتکارهای خلاقانه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 

وی بیان کرد: وجود تعامل لازم بین مربیان تربیتی مدارس و والدین دانش‌آموزان می‌تواند اثربخشی تعلیمات ارائه‌شده را ایجاد کند.

 

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: در صورتی یک جامعه از معضلات اجتماعی، رفتاری و فرهنگی خالی می‌شود که مبانی اعتقادی و دینی در بطن آن جامعه نهادینه شوند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات