مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقدامت گاه‌های آموزش‌وپرورش فراهم‌شده است.

به گزارش لرستان خبر، گودرز کریمی فر ظهر امروز در ستاد اسکان مسافران نوروزی در خرم‌آباد اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقدامت گاه‌های آموزش‌وپرورش فراهم‌شده است.

 

وی ضمن تأکید بر اسکان شایسته مسافران نوروزی، افزود: آموزش‌وپرورش لرستان آمادگی استقبال و اسکان بیش از 120 هزار مسافر نوروزی را دارد.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: اردوگاه دانش‌آموزی، مراکز آموزشی رفاهی معلم و خوابگاه پردیس‌های فرهنگیان در کنار کلاس‌های درس جهت اسکان مسافران آماده‌شده است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا در 180 آموزشگاه در سطح 10 شهرستان، یک هزار و 800 کلاس درس تجهیز شده‌اند.

 

کریمی فر به استقبال خوب آموزش‌وپرورش لرستان در سال‌های گذشته از مسافران اشاره و بیان کرد: لرستان درزمینهٔ اسکان مسافران نوروزی رتبه 10 کشوری و رتبه نخست غرب کشور را در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

 

وی به تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای پذیرش شایسته مسافران اشاره و خاطر‌نشان کرد: توجه به نظافت و زیباسازی فضای اسکان، آمادگی مراکز رفاهی، تشکیل نمایشگاه‌های آثار و دست‌ساخته‌های بومی و محلی و موزه علوم طبیعی آموزش‌وپرورش ازجمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده توسط ستاد اسکان آموزش‌وپرورش لرستان است.





 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • معصومه ناکلی

    بسیار نامناسب اگر از نظر قیمت با یک هتل مقایسه کنند بسیار گران است هتل یک شب 200تومان تمیز و تمام امکانات را دارد ولی اتاق انجا کثیف فقط یک فرش وشاید از ابتداد هم یک بار نظافت نشده باد یک اجاق دو شعله برای چندین اتاق حداقل یک کبریت بگذارید

نظرات