فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: با تلاش عوامل نیروی انتظامی 20 نفر توزیع کننده مواد مخدر در خرم‌اباد دستگیر شدند.

به گزارش لرستان خبر، حسین نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: با تلاش عوامل نیروی انتظامی 20 نفر توزیع کننده مواد مخدر در خرم‌اباد دستگیر شدند.

 

وی به همکاری مردمی اشاره کرد و افزود: در بهمن ماه امسال به دنبال تماس‌های مردمی مبنی بر فعالیت توزیع کنندگان موادمخدر در سطح شهر موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: پلیس مبارزه به مواد مخدر با تحقیقات میدانی و تحت نظر داشتن توزیع کنندگان، در طی بیش از 20 عملیات این خرد فروشان را دستگیر کردند.

 

وی تصریح کرد: این افراد با هویت مشخص در سطح محله‌های ظشهر خرم‌آباد اقدام به فوش مواد مخدر می کردند.

 

نجفی بیان کرد: در این عملیات ها مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر، تعداد 20 دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد و تعداد 270 عدد پایپ مخصوص استعمال شیشه ضبط شد.

 

وی ضمن تأکید بر برخورد شدید پلیس و دستگاه قضایی با توزیع کنندگان مواد مخدر، خاطر‌نشان کرد: افراد دستگیر شده به همراه کشفیات جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد به انهدام سه باند سرقت در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: باهمکاری اکیپ‌های ویژه مبارزه با سرقت و تشکیل کمیسیون‌های مبارزه با سرقت در پی نارضایتی مردم از توقوع چندین فقره سرقت موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از تحقیقات و شناسایی سه باند سرقت در چندین عملیات 16 سارق محتویات خودرو دستگیر و جهت تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی قرار گرفتند.

 

نجفی بیان کرد: در بازجوی های انجام شده سارقان به 49 فقره سرقت محتویات خودرو و 26 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات