فرمانده انتظامي لرستان:

فرمانده انتظامي لرستان گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمينه فروش مواد محترقه از سوي واحدهاي صنفي، ضمن تشكيل پرونده براي متخلفان و ارسال آنها به دادسرا، واحد صنفي متخلف پلمپ و از ادامه فعاليت آن جلوگيري مي‌شود.

به گزارش لرستان خبر ،  سردار محمد قنبري در جمع مسئولان و كاركنان انتظامي استان ، با اشاره به نزديك شدن چهارشنبه آخر سال و برگزاري جشن چهارشنبه سوري توسط عده‌اي از جوانان و نوجوانان اظهار كرد: هر ساله افراد فرصت طلب و سودجو براي مراسم چهارشنبه آخر سال اقدام به عرضه مواد غير مجاز منفجره و محترقه مي‌كنند.

 

 

وي با بيان اينكه متأسفانه فروش و استفاده از اين مواد حوادث ناگواري را براي شهروندان در پي داشته است، افزود: به منظور جلوگيري از اقدامات سوءامنيتي و انتظامي، طرح ويژه نظارت جدي بر فعاليت واحدهاي صنفي در هفته‌هاي پاياني سال اجرا مي‌شود.

 

 

وي تصريح كرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اين زمينه از سوي واحدهاي صنفي، ضمن تشكيل پرونده براي متخلفان و ارسال آنها به دادسرا، واحد صنفي متخلف پلمپ و از ادامه فعاليت آن جلوگيري مي‌شود.

 

 

قنبري با بيان اينكه خوشبختانه هر ساله شاهد كاهش فروش مواد محترقه و منفجره و استفاده آن در سطح استان نسبت به سالهاي قبل هستيم، به خانواده‌ها توصيه كرد : نسبت به كنترل فرزندان خود در اين روز‌ توجه بيشتري داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشيم.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات