فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: اقدامات انجام شده توسط پلیس در راستای مبارزه با ناهنجاری‌ها، فساد در جامعه و بروز تشنج در خانواده ناشی از تهاجم ماهواره‌ای، 22 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: با وجود اینکه نزاع‌های دسته جمعی نسبت به سال گذشته افزایشی بوده است اما با ورود به موقع نیروی انتظامی از وقوع درگیری های قبیله‌ای جلوگیری شده است.

 

وی به بحث مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: امسال بسیاری از باندهای بزرگ مواد مخدر در بروجرد منهدم و میزان کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: امسال در زمینه سرقت 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته‌ایم که این نشان از برخورد موفق و رضایت‌بخش نیروی انتظامی است.

 

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده توسط پلیس در راستای مبارزه با ناهنجاری‌ها، فساد در جامعه و بروز تشنج در خانواده ناشی از تهاجم ماهواره‌ای، 22 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 

دلیری بیان کرد: افزایش 130 درصدی کشف سلاح، افزایش 75 دصدی دستگیری‌ها در سرقتها، جرائم مالی، شرارت، معتادان و مفاسد اجتماعی از دیگر اقدامات مثبت امسال پلیس در راستای برقراری امنیت نسبت به سال گذشته بوده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: آمار تلفات برون شهری 45 درصد، مجروحان در حوادث برون‌شهری 16 درصد و تلفات درون شهری 23 درصد کاهش داشته است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: آمار عنوان شده تدیید می کند که این موفقیت‌ها در افزایس احساس امنیت در جامعه سهم قابل توجه‌ای داشته‌اند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات