رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: روز ششم با عنوان کارگران، خلاقیت و تأمین اجتماعی نام‌گذاری شده که در آن همایش گرامیداشت هفته کارگر، معرفی کارگران نمونه، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و دیدار با نمایندگان مردم برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، کامران فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: باید همواره قدردان دستان پرتلاش واراده‌های استوار کارگران بود و نباید تجلیل از آن‌ها را تنها به محدود زمانی خاصی مربوط دانست.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که کارگران پیکره اصلی اقتصاد، تولید و صنعت در کشور را تشکیل می‌دهند، افزود: برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به این‌که نخستین روز از این هفته با نام کارگران، اما و شهدا نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: شرکت در مراسم فرهنگی ورزشی کارخانجات، دیدار با امام جمعه و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

 

وی تصریح کرد: دومین روز هفته کارگر با نام کارگران، فرهنگ و معنویت نام‌گذاری شده و در این روز برنامه‌هایی نظیر برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کارخانجات، مسابقات فوتبال و دیدار با فرماندار بروجرد انجام می‌شود.

 

فرشید بیان کرد: دیدار نمایندگان جامعه کارگری با رئیس تامین اجتماعی و شهردار بروجرد، برگزاری مسابقات دو و میدانی ویژه کارگران در استادیوم شهید علی بیات از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز سوم با عنوان کارگران، جوانان و پیشکسوتان نام‌گذاری شده، است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: تجلیل از بازنشستگان و خانواده‌های کارگری و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های روز چهارم است که با عنوان کارگران، زنان و خانواده نام‌گذاری شده است.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد نام‌گذاری روز پنجم را کارگران، ولایت و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در این روز برگزاری مسابقات ورزشی کارخانجات، دیدار با فرماندهان نیروهای انتظامی و سپاه ناحیه بروجرد انجام می‌شود.

 

وی افزود: روز ششم با عنوان کارگران، خلاقیت و تأمین اجتماعی نام‌گذاری شده که در آن همایش گرامیداشت هفته کارگر، معرفی کارگران نمونه، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و دیدار با نمایندگان مردم برگزار می‌شود.

 

فرشید بیان کرد: کارگر، کارگران و کارفرمایان عنوان روز هفتم از هفته کارگر است که در اینر وز شرکت در نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات