بر اثر برخورد پراید با تریلر رخ داد؛

فرمانده پلیس‌راه خرم‌آباد – اندیمشک گفت: تصادف یک دستگاه تریلر با پراید در محور خرم‌آباد-پلختر سبب کشته و مجروح شدن 6 نفر شد.

سرگرد غلامحسین قبادی در گفت‌وگو با لرستان خبر، اظهار داشت: تصادف یک دستگاه تریلر با پراید در محور خرم‌آباد-پلختر سبب کشته و مجروح شدن شش نفر شد.

 

وی با اشاره به مکان این حادثه افزود: این تصادف صبح امروز در حالی در پیچ گاو زرده رخ داد که سواری پراید به رانندگی امین عسگری از خرم‌آباد به سمت پلدختر حرکت می‌کرد و ماشین تریلر از سمت پلدختر به خرم‌آباد درحرکت بود.

 

فرمانده پلیس‌راه خرم‌آباد – اندیمشک با اشاره به تلفات این تصادف عنوان کرد: شدت این تصادف به حدی بود که راننده پراید و دو سرنشین آن به اسم‌های اکبر محمودوند و اسد جعفری در دم جان باختند و حسین تاجی پور، احمد نجاتی و علی جعفری سه سرنشین دیگر آن مجروح شدند.

 

وی با اشاره به دلیل این تصادف عنوان کرد: با حضور کارشناسان در محل تصادف انحراف خودروی پراید به سمت چپ عامل این حادثه اعلام شد.

 

قبادی با اشاره به وضعیت مجروحان این حادثه گفت: مجروحان این تصادف به بیمارستان شهرستان پلدختر انتقال داده شدند تا کار مداوا بر روی آن‌ها انجام شود.

 

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات