مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: 66 میلیون تومان از سوی کمیته امداد لرستان به عنوان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان اهدا شده است.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله منتظری عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: 66 میلیون تومان از سوی کمیته امداد لرستان به عنوان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان اهدا شده است.

 

وی افزود: این کمک هزینه در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، سلسله، الیگودرز و دلفان و برای تأمین جهیزیه 33 نوعروس اهدا شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: اعتبارات موردنیاز برای این تعداد جهیزیه از محل کمک‌های مردمی پرداخت شده است و کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی و مردمی در طول سال در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج کمک‌های برای جهیزیه جوانان در شرف ازدواج انجام می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: این کمک هزینه‌ها در راستای تأمین جهیزیه دختران، هدیه ازدواج پسران و نیز کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش کمیته امداد انجام می شود.

 

منتظری بیان کرد: با توجه به این‌که تأمین مخارج ازدواج یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های جوانان برای ازدواج است، پرداخت این کمک هزینه‌ها می‌تواند بخشی از مشکلات آن‌ها را در این مسیر برطرف کند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: کمیته امداد با کمک خیران می‌توان زمینه ازدواج جوانان را فراهم کند و خدمات بهتری به آن‌ها ارائه دهد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات