تا دو هفته آینده؛

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به رایزنی‌ها و اقدامات انجام‌شده، تلاش می‌شود پرواز خرم‌آباد-نجف تا پایان ماه جاری برقرار شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی در مورد پرواز عتبات عالیات گفت: با توجه به رایزنی‌ها و اقدامات انجام‌شده، تلاش می‌شود پرواز خرم‌آباد-نجف تا پایان ماه جاری برقرار شود.

 

 

وی ادامه داد: فرودگاه خرم‌آباد با توجه به امکانات موجود و اجرای طرح توسعه، قابلیت تبدیل‌شدن به فرودگاه پایلوت غرب کشور برای اعزام به عتبات عالیات را دارد.

 

 

 

اصلانی اضافه کرد: برنامه‌ریزی می‌شود پروازهای بعدی خرم‌آباد – نجف به‌صورت ماهیانه با همکاری شرکت هواپیمایی تابان و توسط فرودگاه خرم‌آباد انجام گیرد.

 

 

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به انجام یک سورتی پرواز در ماه در مسیر خرم‌آباد – نجف تصریح کرد: در صورت استقبال زائران و همچنین همکاری مسئولان استان‌های هم‌جوار، احتمال افزایش سورتی های این پرواز وجود دارد.

 

 

 

معاون عمرانی استاندار لرستان در خصوص طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد عنوان کرد: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد با هفت زیرمجموعه در دست اقدام است، این طرح از محل اعتبارات تملک دارایی استان و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با برآورد اعتبار 520 میلیارد ریال در دست احداث است.

 

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات