فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان پلدختر باید بر روی مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی اساسی شهرستان تمرکز کند و این مسائل را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان پلدختر اظهار داشت: باید آموزش‌های لازم قبل، حین و بعد از ازدواج داده شود تا از بروز طلاق در جامعه جلوگیری شود.

 

وی افزود: دلایل مختلفی در بروز پدیده چندوجهی طلاق دخیل هستند که باید دستورالعملی قابل اجرای برای کاهش این پدیده تدوین شود.

 

فرماندار پلدختر عنوان کرد: باید در راستای کاهش آمار طلاق طرح پیشگیری از طلاق در جامعه نهادینه شده و آمار طلاق در سنین پایین کاهش یابد.

 

وی تصریح کرد: کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان پلدختر باید بر روی مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی اساسی شهرستان تمرکز کند و این مسائل را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهد.

 

ترابی‌نژاد با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و کار کارشناسی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: باید موانع موجود بر سر راه ازدواج شناسایی و ارزیابی شود و سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه علاوه بر ترویج، برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید نسبت مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه کنند و در راستای شناسایی و ارزیابی دلایل افزایش طلاق و کاهش ازدواج در پلدختر اقدامات پژوهشی انجام شود.

 

فرماندار پلدختر، افزایش آمار طلاق را مهم‌ترین مشکل اجتماعی پلدختر دانست و گفت: مسئولان باید در فراهم نمودن زمینه ازدواج آسان و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در کاهش آمار طلاق تلاش بیشتری کنند.

 

وی افزود: در راستای کاهش معضلات اجتماعی می‌توان در زمینه آگاهی‌بخشی به جامعه نسبت به تبعات ماهواره و رسانه‌های استکباری اقدام مؤثر نمود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات