معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به این‌که مردم ایران در تمامی عرصه‌ها صادقانه حاضر بودند بنابراین مسئولان نیز باید با آن‌ها صداقت و شفافیت داشته باشند.

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های این استان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها تلاش می‌کنند تا افکار عمومی را نسبت به اقدامات و خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مطلع کنند.

 

وی با اشاره به این‌که جلب افکار عمومی رسالت عمده روابط عمومی‌ها است، افزود: روابط عمومی‌ها در شکل‌دهی به افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار است و برای دستیابی به این مهم لاز است روابط عمومی‌ها از رویکرد علمی و تکنولوژ‌های به‌روز بهره‌مند باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ضمن تأکید بر این‌که رابط عمومی‌ها باید در گفتار و عمل صداقت و شفافیت داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به این‌که روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌ها هستند بنابراین روابط عمومی‌ها با صداقت در گفتار باید نهایت دقت را در اتصال مردم و دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: رسانه‌ها چشم تیزبین و آزاد مدیران هستند و توانایی واکسینه کردن و تنویر و روشن نمودن افکار عمومی جامعه را دارند.

 

شاهرخی بیان کرد: روابط عمومی باید تعامل مثبتی با دستگاه‌ها داشته باشد و به عنوان بازوی ارزشمند در عرصه رسانه فعالیت کند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مردم ایران در تمامی عرصه‌ها صادقانه حاضر بودند بنابراین مسئولان نیز باید با آن‌ها صداقت و شفافیت داشته باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات