معاون شهردار بروجرد:

لرستان خبر: معاون خدمات شهری شهردار بروجرد گفت: در خیابان‌های سطح شهر بروجرد شاهد پارک انواع وسایل نقلیه سنگین است که ساماندهی این امر نیازمند تشدید نظارت و تدابیر پلیس راهور در این زمینه است.

به گزارش لرستان خبر، احمد عبدی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی راهکارهای رفع ترافیک این شهرستان اظهار داشت: وسائل نقلیه سنگین اجازه ورود به خیابان‌های اصلی شهر بروجرد را ندارند با این وجود بی‌اعتنایی رانندگان به قانون سبب شده تا ناهنجاری‌ها تقویت شوند.

 

وی با اشاره به ضعف فرهنگی در رعایت قوانین، افزود: تردد خودروهای سنگین در معابر سطح شهر سبب آسیب به تأسیسات زیربنایی و خیابان‌ها می‌شوند که تاکنون تدابیر بازدارنده نتوانسته اثربخشی خود را داشته باشند.

 

معاون خدمات شهری شهردار بروجرد ضمن تأکید بر این‌که بازدارنده نبودن جرائم سبب افزایش آمار تخلفات می‌شود، عنوان کرد: رانندگاه خودروهای سنگین با پارک وسایل نقیله خود در سطح شهر سبب آسیب به آسفالت و خطوط تأسیساتی می‌شوند این در حالی است که پارکینگ‌های اختصاصی خودروهای سنگین خالی و نیمه‌خالی هستند.

 

وی تصریح کرد: پارکینگی در 20 متری میدان آیت‌الله بروجردی به صورت رایگان برای خودروهای سنگین در نظر گرفته شده این در حالی است که در شعال این میدان و در مدخل ورودی آن انواعی از وسایل نقیلیه سنگین مستقر می‌شوند.

 

عبدی‌زاده بیان کرد: با توجه به بار مالی زیادی که این پارکینگ برای شهرداری در بر داشته است اما همچنان بلااستفاده بوده در حالی که رانندگان خودروهای سنگین می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای خودروهای خود را در این پارکینگ پارک کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در خیابان‌های سطح شهر بروجرد شاهد پارک انواع وسایل نقلیه سنگین است که ساماندهی این امر نیازمند تشدید نظارت و تدابیر پلیس راهور در این زمینه است.

 

معاون خدمات شهری شهردار بروجرد گفت: مشکلات و آسیب‌هایی که به زیرساخت‌ها و معابر شهری وارد می‌شود، هزینه‌های سنگینی را بر شهرداری تحمیل می‌کند که نیازمند نظارت جدی است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    متاسفانه پلیس راهور خرم آباد هیچ گونه اقدامی در خصوص برخورد با ماشینهای سنگین که در کوچه های فاز یک کیو پارک کرده و باعث مزاحمت جهت ساکنین منطقه و تخریب اسفالت و تاسیسات شهری شده ، نمی نماید . ممنون میشم پیگیری کنید

نظرات