رئیس خانه جوان بروجرد:

لرستان خبر: رئیس خانه جوان بروجرد گفت: مرکز خانه جوان بروجرد تاکنون فعالیت‌های قابل قبولی را انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد 58 کارگاه تخصصی خانوادگی ویژه مشاغل زنان در بروجرد اشاره کرد.

به گزارش لرستان خبر، حسین کردی عصر امروز در پنجمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: با توجه به استعداد و ظرفیت‌های خوب جوانان بروجرد، خانه جوان بروجرد در سال 90 به عنوان نخستین مرکز در غرب کشور تأسیس شد.

 

وی با اشاره به پنجمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، افزود: این جشنواره با هدف تجلیل از جوانانی که کمتر حوزه فعالیت آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، برگزار می‌شود.

 

رئیس خانه جوان بروجرد عنوان کرد: مرکز خانه جوان بروجرد تاکنون فعالیت‌های قابل قبولی را انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد 58 کارگاه تخصصی خانوادگی ویژه مشاغل زنان در بروجرد اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: کسب عناوین مختلف جشنوارههای اجتماعی و بین‌المللی توسط نخبگان جوان بروجردی، برگزاری 37 همایش ملی با همکاری مشترک خانه جوان بروجرد و استانهای دیگر از دیگر فعالیت‌های خانه جوان بروجرد است.

 

کردی بیان کرد: شعبه بنیاد خانواده ایران و کسب نمایندگی شعبه استان لرستان توسط بروجرد راه‌اندازی شده که از این بنیاد در کشور 12 شعبه فعال هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: ضبط و پخش 22 برنامه تلویزیونی توسط خانه جوان بروجرد، راه‌اندازی شعبه شهرستانی بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران در بروجرد در راستای اشتغال زنان سرپرست خانوار از جمله این فعالیت‌ها است.

 

رئیس خانه جوان بروجرد، توجه به جوانان را یکی از راه‌های ترقی جامعه برشمرد و گفت: جوان‌یاوران در زمینه‌های مختلف از امکانات و توانمندی‌های خود در جهت حمایت از جوانان استفاده می کنند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات