پدر طب اسلامی در سفر به لرستان مطرح کرد

پدر طب اسلامی ایران از درمان روزانه ۱۵۰ نفر مبتلای به بیماری‌های صعب العلاج با طب اسلامی در قم خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام تبریزیان در نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خرم آباد که با موضوع طب اسلامی برگزار شد، گفت: روزانه 150 نفر مبتلای به بیماری های صعب العلاج را که تمام مراحل درمان از جمله شیمی درمانی را پشت سرگذاشته اند، اما به نتیجه ای دست نیافته اند و دیگر از درمان مایوس شده اند را، درمان می کنیم.

 

وی طب اسلامی را در شرایطی که بشر با بحران مواجه شده است ،ذخیره ای برای امت اسلامی دانست و افزود: بدون اینکه تبلیغاتی برای درمان بیماران از طریق طب اسلامی در قم صورت گرفته باشد، تا یک سال آینده ظرفیت پذیرش بیماران پر شده است؛ این در حالی است که در ابتدای فعالیت در قم از ما برای اثبات ادعاهایمان سند می خواستند که ما از آنها برای اثبات ادعاهایمان فرصت یک هفته ای درخواست کردیم و توانستیم آن را ثابت کنیم.

 

درمان بیماری های صعب العلاج در چند روز

 

پدر طب اسلامی در ایران با تاکید بر اینکه برای طب اسلامی درمان سرطان و MS با درمان سرماخوردگی هیچ تفاوتی ندارد، گفت: بیماری های صعب العلاج را ظرف چند روز درمان می کنیم؛ اما جالب اینجاست که زمانی بیماران درمان شده برای آزمایش به بیمارستان مراجعه می کنند، می گویند که جواب آزمایش های قبلی اشتباه بوده است.

 

تبریزیان با اشاره به اینکه امروز در اروپا دیگر آنتی بیوتیک ها برای درمان عفونت ها و التهاب ها کارساز نیستند و آنها دارویی برای رفع آنها ندارند، اضافه کرد: خداوند بشر را رها نمی کند و برای چنین بحران هایی راه حل هایی را هم مقابل بشر قرار می دهد؛ از این رو خداوند طب اسلامی را به عنوان تنها راه نجات بشر بر اساس حکمت رونمایی کرده است.

 

وی با بیان اینکه مواد خام طب اسلامی از 1400 سال پیش وجود داشته، اما کسی روی آن کار نکرده است، افزود: در زمان حضرت عیسی مردم به بیماری های سخت دچار بودند به همین دلیل خداوند حضرت عیسی را با رسالت پزشکی مبعوث کرد به همین دلیل ایشان کور، کر و فلج را درمان و حتی مرده را هم زنده می کرد.

 

مصرف داروهای شیمیایی عامل سرطان

 

پدر طب اسلامی در ایران با اشاره به ملاقات اخیر رئیس دانشگاه هلند با خود گفت: اخیرا رئیس دانشگاه هلند از من برای حضور در این کشور دعوت کرد .حتی از من خواست که دانشجویانی را برای آموزش طب اسلامی به کشورمان بفرستد اما نپذیرفتم. چون معتقدم که طب اسلامی متعلق به امت اسلامی است و باید این دانش را در نزد خود حفظ کنیم.

 

تبریزیان ادامه داد: بنابر گفته رئیس دانشگاه هلند دانشمندان اروپایی و آمریکایی پس از بررسی علت شیوع سرطان به این نتیجه رسیده اند که عامل این مساله استفاده از داروهای شیمیایی است، اما برای اینکه اروپا و آمریکا به خاطر گفتن این واقعیت به هم نریزند، از اعلام آن خودداری کرده اند.

 

وی اظهار کرد: مصرف دارو هر سال چند برابر می شود؛ اما در عین حال بیماری مردم هم چندبرابر شده و تعداد بیماری ها هم زیاد شده است و با این حال طب شیمیایی که دهها سال حاکم بوده است، باید پاسخگو باشد و بگویند که با این همه دانشگاه و مطب تابحال چه کرده اند.

 

میزان سزارین در ایران 75 درصد و در اروپا 14 درصد

 

پدر طب اسلامی با بیان اینکه دست صهیونیست ها برای محتاج تر کردن بشر به دارو در کار است، گفت: البته مشکل فقط در دارو نیست، بلکه نوع تغذیه و مسائل زندگی هم در افزایش بیماری ها موثر بوده است؛ به عنوان نمونه نانی که می بایست به مانند نان حضرت زهرا (س) در تنور پخته شود بر روی تنورهای آهنی می پزیم.

 

وی سزارین را نسل کشی بدون جنگ دانست و گفت: 75 درصد زایمان ها در کشورمان با سزارین است، با این حال ما ناراحت نیستیم، اما در اروپا این میزان 14 درصد است و آنها از این میزان سزاراین نگران و ناراحت هستند.

 

وی با بیان اینکه طب اسلامی به مانند خود اسلام تحریف نشده است، افزود: درمان MS برای طب اسلامی به مانند درمان سرماخوردگی است، چون ما علت این بیماری را می دانیم، اما غربی ها چون علت آن را نمی دانند از درمان آن عاجز هستند.

 

استفاده 90 درصد مردم آلمان از گیاهان دارویی

 

پدر طب اسلامی در ایران با اشاره به اینکه بیماری هایی مانند MS معلول جن هستند و چون غربی ها منکر جن هستند نمی توانند آنها را درمان کنند، گفت: افتخار طب مدرن این است که بیمارستان هزار تختخوابی افتتاح می کنند؛ اما در واقع اتفاقی که باید بیفتد این است که علم پزشکی باید کاری کند که انسان ها بیمار نشوند.

 

تبریزیان اظهار کرد: طب اسلامی کلیه از کار افتاده را درمان می کنند، اما در طب نوین هر روز تکه ای از انسان را دور می ریزند و با این حال این درمان نیست.

 

وی تصریح کرد: بزرگترین کارخانه های تولید دارو در آلمان قرار دارند ولی 90 درصد مردم این کشور خود را با داروهای گیاهی را درمان می کنند و این معنایش این است که اساس داروهای شیمیایی فرو ریخته است.

 

پدر طب اسلامی در ایران گفت: قرص های شیمیایی از فراورده های معدنی درست می شوند و معادن هم از خاک شکل گرفته اند و این در حالی است که در اسلام خوردن خاک حرام است و طبیعتا چیزی هم که حرام باشد خوردن آن برای بدن مضر است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات