رئیس بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد:

لرستان خبر: رئیس بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد گفت: در هفته نخست ماه مبارک رمضان در بازرسی به عمل آمده از قنادی‌ها در بروجرد 220 لیتر روغن سوخته و تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد.

به گزارش لرستان خبر، ذبیح‌الله بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته نخست ماه مبارک رمضان بازرسی از قنادی‌ها در بروجرد انجام شده است.

 

وی افزود: در این بازرسی‌ها 220 لیتر روغن سوخته و تاریخ مصرف گذشته از مراکز تولید لوبیا و بامیه در سطح شهر بروجرد جمع‌آوری شده است.

 

رئیس بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد عنوان کرد: بازرسی و نظارت از واحدهای قنادی و رستوران‌های سطح شهر بروجرد به طور مستمر ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز مقداری رنگ و اسانس‌های غیرمجاز و پنج کیلوگرم کرم پخت شیرینی از قنادی‌های بروجرد کشف و جمع‌آوری شده است.

 

بختیاری بیان کرد: استفاده از مواد رنگی و اسانس‌دار غیرمجاز و نیز تخم‌مرغ‌های شکسته و نوک‌زده در قنادی‌ها و جوجه کباب ممنوع بوده و در صورت استفاده از آن‌ها عوارض زیادی را برای انسان به دنبال دارد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که با قنادی‌های استفاده کننده از رنگ غیرمجاز برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: قنادی‌هخا موظف هستند تنها از رنگ‌های دارای شماره پروانه بهداشتی، سری ساخت، تاریخ انقضاء، نام و آدرس شرکت سازنده و شرایط نگهداری و روش مصرف استفاده کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات