رئیس اداره تأمین اجتماعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تأمین اجتماعی بروجرد گفت: شهرستان بروجرد شهرستانی کارگرخیز بوده که تاکنون 4 هزار نفر در بخش صنعت ساختمان در بروجرد بیمه شده‌اند.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله سعادتی ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره تأمین اجتماعی با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بروجرد شهرستانی کارگرخیز بوده که تاکنون چهار هزار نفر در بخش صنعت ساختمان در بروجرد بیمه شده‌اند.

 

وی تعداد مستمری‌بگیران این شهرستان را 13 هزار نفر برشمرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی 150 هزار نفر بیمه شده و 44 هزار نفر بیمه شده اصلی را تحت پوشش خود دارد.

 

رئیس اداره تأمین اجتماعی بروجرد عنوان کرد: این اداره ماهانه 370 میلیون تومان را بابت بیمه بیکاری پرداخت می‌کند که در مجموع میزان تعهدات بیمه این اداره به مددجویان تحت پوشش خود ماهانه 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

 

وی از بدهکاری‌های برخی دستگاه‌های شهرستان نسبت به ت|أمین اجتماعی خبرداد و تصریح کرد: در صورتی که مطالبات این اداره از دستگاه‌های ذی‌ربط و کارخانجات دریافت شود، این اداره می‌تواند در راستای ارائه خدمات مطلوب به مستمری‌بگیریان خود توانمند عمل کند.

 

سعادتی افزایش بازده تأمین اجتماعی را در گرو اجرای و دستیابی به اهداف ترسیم‌شده برای ساری جاری این اداره عنوان و بیان کرد: ایجاد رضایت‌مندی برای جامعه مخاطبان و شرکاء اجتماعی سازمان، رعایت نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف ترسیمی این اداره است.

 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل قانونمندی و حقوق متقابل ارباب رجوع، ، تقویت و برقراری تعامل سازنده با کارفرمایان، رعایت اصل برنامه‌محوری پاسخگویی، پیاده‌سازی اصل انتقادپذیری و استقبال از پیشنهادات سازنده مردمی و پاک‏دستی در نزد تک تک کارکنان این اداره از جمله این اهداف است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در این دیدار اظهار داشت: تعامل بالای سازمان تأمین اجتماعی با بدهکاران در زمینه وصول مطالبات، این اداره را با مشکلاتی مواجه کرده است.

 

وی بر تلاش مسئولان ظام برای خدمت به مردم تأکید کرد و افزود: بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات عملکرد خوبی داشته است.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: کوتاهی و یا دقت مسئولان در ارائه خدمات به مردم، باورهایی مثبت یا منفی را نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه اشاعه می‌دهد بنابراین کم‌کاری مسئولان که سبب بدبینی به اسلامی شود، بالاترین گناه است.

 

وی با اشاره به این‌که مدیران غیرمهذب با حیطه کاری گسترده‌تر لطمات بیشتری به نظام وارد می‌کنند، تصریح کرد: برخی مسئولان و مدیران در انجام وظیفه خود وجدان کاری بالایی دارند درحالی که برخی دیگیر کوتاهی کرده و در وقت و کار خیانت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات