مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

لرستان خبر: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بیش از 60 کیلوگرم شیرینی و ضایعات فاقدمصرف و نیز 30 بطری رنگ و اسانس غیرمجاز از قنادی‌های بروجرد جمع‌آوری شده است.

به گزارش لرستان خبر، ذبیح‌الله بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 670 لیتر روغن سوخته از قنادی‌های بروجرد جمع‌آوری و معدوم شد.

 

وی بیشترین مشکلات بازرسی در ماه رمضان را مربوط به شیرینی‌پزی‌ها و قنادی‌ها عنوان کرد و افزود: بیش از 60 کیلوگرم شیرینی و ضایعات فاقدمصرف و نیز 30 بطری رنگ و اسانس غیرمجاز از قنادی‌های بروجرد جمع‌اوری شده است.

 

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد تقلب را یکی از تخلفات برشمرد و بیان کرد: با توجه به شرایط نامطلوب اقتصاد جامعه راه برای تقلب متخلفان باز شده و به این ترتیب میزا تخلفان در سال جاری نسیت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

وی از کشف و ضبط 300 کیلوگرم خرمای بی‌کیفیت پیش از آغاز ماه مبارک رمضان خبرداد و عنوان کرد: برخی قنادان در پخت زولبیا و بامیه تخطی می‌کنند و با وجود این‌که باید میزان آرد مصرفی در زولبیا از نشاسته کمتر باشد اما این امر را راعایت نمی‌کنند.

 

بختیاری تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان ک قنادی پلمپ شد که با عدم رفع نواقص از ان در هفته‌های اخیر این واحد فک پلمپ شد.

 

وی ضمن درخواست همکاری از نیروی انتظامی، صنعت معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌ها با این اداره، خاطرنشان کرد: سد معبر شهرداری با مغازه‌دارانی که برای عرضه موادغذایی خود به از حریم مغازه خود پیشروی می‌کنند، برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات