با برگزاری جلسه هیئت امنا؛

مسوول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حسینیه شهدای لرستان گفت: مسجد حضرت رسول اکرم(ص) و حسینیه شهدای لرستان، برای برگزاری آیین‌های مذهبی لرستانی‌های مقیم تهران ساخته می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، امیر زیدی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: جلسه هیات امنا حسینیه شهدای لرستان روز سه‌شنبه 6 مردادماه 1394 به‌منظور پی‌گیری ساخت مسجد حضرت رسول اکرم(ص) و حسینیه شهدای لرستان در منطقه یافت‌آباد تهران برگزار شد.

 

 

زیدی‌نژاد با اعلام این که ساخت این حسینیه تاکنون با توقفی 3 ساله همراه بوده افزود: بر اساس مصوبات جلسه مقرر شد نقشه طراحی‌شده؛ جهت صدور پروانه ساخت به شهرداری منطقه یافت‌آباد ارسال شود.
 
 
وی با اشاره به این که نبود مکانی مناسب برای برگزاری آیین‌های مذهبی و عزاداری لرستانی‌ها در پایتخت، به‌خصوص در ایام محرم همیشه از دغدغه لرستانی‌ها بوده، افزود: این حسینیه قرار است محل گردهمایی لرستانی‌های مقیم پایتخت شود و از آن به‌عنوان، یک مرکز بزرگ مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، خیریه، درمانی و … استفاده گردد.
 
 
وی در ادامه به واگذاری زمین حسینیه توسط شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ارزش زمین این مکان حدود 2 میلیارد تومان است و قرار است در این زمین حسینیه و مسجد ساخته شود.
 
 
زیدی‌نژاد بیان داشت: در طراحی این مکان مقدس، شبستان، کتاب‌خانه، آشپزخانه، درمانگاه، سالن اجتماعات و سراچه برای اسکان لرستانی‌ها در نظر گرفته شده است.
مسوول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حسینیه شهدای لرستان افزود: هزینه ساخت حسینیه توسط خیرین لرستانی و کمک‌های مردمی تامین خواهد شد، لذا از هم‌استانی‌ها درخواست داریم در این امر خیر مشارکت کنند.
 
 
وی افزود: تا زمان افتتاح حساب بانکی مسجد، خیرین می‌توانند شماره تلفن خود را جهت هر گونه کمک مردمی به پایگاه خبری یافته اعلام کنند.
 
 
وی اضافه کرد: تا کنون در جهت پی‌گیری روند واگذاری زمین حسینیه جمعی از خیرین و نیروهای شهرداری تهران همکاری داشته‌اند که جا دارد همین‌جا از تلاش‌های محمد صارمی‌نژاد، رضا نثاری، کریم جاهد، احمد اسدیان و خانم منصوری تشکر نماییم.
 
 
قابل‌ذکر است در جلسه هیات امنا حسینیه شهدای لرستان، محمد جودکی، داود لشنی، حسین کمالوندی، کوروش جمشیدی، مسعود امینی، حجت‌الاسلام محمد شریفی، رامین جاهد، حمید قایدرحمت، روح‌الله نادری‌نژاد، رضا شرفی، محمد صالح‌فرد، حسین کمالوندی، باقر مرادی، منصور صالح‌فرد، امیر زیدی‌نژاد و ... حضور داشتند.
 

حسینیه شهدای لرستان در تهران ساخته می‌شود

 منبع: منار

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات