مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در راستای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم در استان 47 پایگاه سیار و 72 پایگاه ثابت فعال هستند.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه جشن عاطفه‌ها در روز 26 و 27 شهریورماه توسط کمیته امداد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: 16 هزار نفر و 135 دانش‌آموز زیرپوشش حمایتی کمیته امداد لرستان هستند که از این تعداد هفت هزار و 845 نفر دانش‌آموز پسر و مابقی را دختران تشکیل می‌دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در 8 مهرماه در کلیه مدارس لرستان همزمان با سراسر کشور خبرداد و عنوان کرد: 565 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها آمادگی دارند.

 

وی به همکاری 250 نفر در جشن عاطفه‌ها اشاره و تصریح کرد: در راستای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم در استان 47 پایگاه سیار و 72 پایگاه ثابت فعال هستند.

 

منتظری به برگزایری پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس، مساجد، مراکز کمیته امداد و بسیج شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: هدایای جمع‌آوری شده از این پایگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان سال گذشته در محل پایگاه‌های جشن عاطفه‌های کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات