مدیرکل استاندارد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل استاندارد لرستان گفت: 196 وسیله بازی در شهربازی‌های لرستان غیراستاندارد شناخته شده که در صورتی که استانداردسازی آن‌ها به‌موقع انجام نشود، جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر، مرضیه قنبریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وسایل بازی غیراستاندارد شهربازی دانشجو شهر خرم‌آباد پلمپ شد.

 

وی با اشاره به این‌که وسایل پلمپ شده پس از استانداردسازی رفع پلمپ می‌شوند، افزود: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی در سامانه سازمان ملی استاندارد ثبت نام کنند تا در راستای دریافت مجوز آن‌ها اقدام شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: با توجه به این‌که هر وسیله بازی باید دارای تأئیدیه یک ساله باشد، بنابراین افراد پس از دریافت مجوز باید نسبت به استانداردسازی این وسیله اقدام کنند.

 

وی با اشاره به این‌که 29 مرکز بازی در لرستان بازرسی شده‌اند، تصریح کرد: 196 وسیله بازی در شهربازی‌های لرستان غیراستاندارد شناخته شده که در صورتی که استانداردسازی آن‌ها به‌موقع انجام نشود، جمع‌آوری می‌شوند.

 

قنبریان به نشست 23 خردادماه امسال اشاره و بیان کرد: در این نشست تا پایاین تیرماه برای مالکان تجهیزات بازی زمان مقرر شد تا نسبت به استانداردسازی تجهیزات خود اقدام کنند که گزارش بازرسی‌ها در این زمینه به استاندار لرستان، شهرداران و شورای شهر اعلام شده است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات