فرمانده انتظامی استان لرستان:

فرمانده انتظامی استان لرستان از ماجرای ربوده شدن پسربچه 11 ساله خرم‌آبادی خبر داد

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد قنبری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجم آبان ماه امسال خانمی  با مراجعه به کلانتری 16 شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد پسر 11 ساله‌اش که در داخل کوچه مشغول بازی با دوستانش بود ربوده شده است.

 

وی افزود: بر اساس گفته‌های این خانواده، پژو 405 نقره‌ای با چند نفر سرنشین پسر وی را سوار کرده و با خود برده‌اند که تحقیقات مقدماتی پلیس در این راستا انجام و فرضیه‌هایی طراحی شد.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه دستور ورود پرونده به آگاهی صادر شد تا تیم ویژه عملیاتی آگاهی موضوع را پیگیری کنند، عنوان کرد: پیگیری‌هایی که انجام شد نتیجه حاصله بر این اساس بود که پدر فرد ربوده‌شده تحت تعقیب قضایی است و احتمالاً به اتهام کلاه‌برداری و بدهی که به افراد داشته گروکشی کرده‌اند تا بدهی خود را پرداخت کند.

 

وی عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام‌شده، مشخص شد پدر فرد ربوده‌شده در شهرستان جیرفت و فهرج کرمان مقادیری خرما خریداری کرده و پول آن را به صاحبانش پرداخت نکرده است که این افراد بارها پیگیر مطالبه خود بوده‌اند ولی چون اقدامی انجام‌نشده بود دست به گروگان‌گیری فرزند وی زده بودند تا طلب خود را از این فرد بگیرند.

 

قنبری بیان کرد: با ردیابی این موضوع، تیمی از پلیس استان لرستان در کرمان مستقر شد و با همکاری آگاهی این استان موضوع پیگیری شد که در نهایت معلوم شد پسربچه ربوده‌شده را به زاهدان انتقال داده‌اند.

 

وی تصریح کرد: یک تیم دیگر از پلیس استان به آن منطقه اعزام و در نهایت رد بعدی بعد از سه روز در شهرستان فهرج گرفته شد که از آنجا به جیرفت در رفت و آمد بودند، بعد از روز چهارم شخصی که اقدام به این عمل کرده بود شناسایی و توسط تیم پلیس استان لرستان دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: وی پس از دستگیری، همدستان خود را معرفی کرد که یک نفر دیگر نیز دستگیر شد و در نهایت دو روز پیش موفق شدیم پسربچه ربوده‌شده را آزاد و تحویل خانواده‌اش دهیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات