کارخانه سیمان خرم‌آباد ‌جز آلودگی ‌سودی ندارد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جای تعجب است که وقتی می گویی به یک جوان دو تا ۵ میلیون وام ازدواج بدهید می گویند پول نداریم اما با اسناد صوری به برخی میلیاردها تومان تسهیلات می دهند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران اظهار داشت: برگزاری رزمایش اقتدار ولایت توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایطی که جمهوری اسلامی در تحریم به سر می‌برد تهدیدی جدی برای ‌رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

وی افزود: برگزاری این رزمایش نشان داد‌ اگر رژیم صهیونیستی دست به اقدام احمقانه‌ای بزند، با حملات موشکی ایران اسلامی محو و نابود می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌کاره رهاشده در استان لرستان عنوان کرد: برخی از این پروژه‌ها که عمر احداث آن‌ها به بیش از 10 سال می‌رسد یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این استان شده است که از آن جمله می‌توان به کارخانه سیمان، هتل صخره‌ای و شرکت پارسیلون خرم‌آباد اشاره کرد که ضرورت دارد مسئولان استان نسبت به تعین تکلیف این پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان خرم‌آباد بیش از 46 هزار نفر سهامدار دارد، تصریح کرد: این کارخانه تسهیلات ریالی و ارزی بسیاری دریافت کرده اما معلوم نیست این تسهیلات دریافتی را در چه راهی مصرف کرده چراکه این کارخانه هیچ پیشرفت و سوددهی ندارد.

میرعمادی با انتقاد از اعطای وام‌های میلیاردی به صاحبان صنایع راکد استان لرستان بیان کرد: اخذ تسهیلات اندکی بانکی برای ازدواج جوانان بسیار مشکل شده و این در حالی است ک صاحبان این صنایع تسهیلات میلیاردی دریافت کرده و مشخص نیست آن‌ها را در چه راهی مصرف می‌کنند.

وی بابیان اینکه احداث کارخانه سیمان خرم‌آباد فایده‌ای جز آلودگی برای این شهرستان ندارد، خاطرنشان کرد: باید پرسید چرا دستگاه‌های متولی این امر همچون محیط ‌زیست و منابع طبیعی لرستان چنین مجوزهایی را بدون کارشناسی صادر می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به فرارسیدن 22 اسفندماه سالروز صدور فرمان تاریخی  امام راحل(ره) در تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید یکی ازجمله نهادهایی است که در خدمت پاک‌ترین افراد برای ادامه راه شهدا و آرمان‌های آن‌ها قرار دارد.

وی بابیان اینکه شهادت از تمامی ارزش‌ها بالاتر است، افزود: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا زنده نگه‌داشتن تمام خوبی‌ها و ارزش‌‌ها است.

میرعمادی با اشاره به حساسیت دشمنان نظام نسبت به خانواده‌های شهدا و جانبازان تصریح کرد: ضرورت دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نسبت به ساماندهی پروژه گلزارهای شهدا هر چه سریع‌تر اقدام کرده و به مسائل فرهنگی، آموزشی و معیشتی ایثارگران توجه ویژه داشته باشد.

وی به فرارسیدن سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در 24 اسفندماه اشاره و عنوان کرد: انفجار بمب در این آئین عبادی سیاسی نشان داد نماز جمعه مورد هدف دشمن است و تمام تلاش دشمنان این است که نماز جمعه باشکوه برگزار نشود اما این اقدام کور منافقین باعث شد مردم در این روز باشکوه‌تر از گذشته حضور یافتند و مقام معظم رهبری باصلابت خطبه‌های نماز جمعه را ادامه دهند.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • آریان

    جناب آقای میرعمادی تورابه خدابهانه دست ایناندهیدمدیران باداشتن هوای مطبوع وطبیت بگردربحث گردشگری لرستان اقدامی نکردندحداقل آنهاراتحت فشارقراربدهیدتاکارخانه سیمان هرچندکه آلودگی دارداحداث شودتاحداقل دههانفرجوان تامعتادنشده اندبه سرکاربروند

    • بیرانوند

      دوست عزیز اگه دقت کرده باشین و متن رو با دقت خونده باشین آقای میرعمادی هم همینرو گفتن
      و تاکید بر اتمام اون کردند تا بالاخره بعداز 15 سال راه اندازی بشه و قسمت کوچکی از رنج بیکاری مردم کم بشه

نظرات