رئیس مبارزه با مواد مخدر کشور:

رئیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در استان لرستان حتی یک لاستیک برعلیه نظام جمهوری اسلامی به آتش کشیده نشده است گفت: لرستان نقش بزرگی داشته اما متأسفانه آن‌گونه که باید از حق خودمان دفاع کنیم نیستیم چون با گرفت پست و مقام دیگران را فراموش کرده‌ایم.

به گزارش لرستان خبر، سردار علی مویدی شامگاه یکشنبه در گردهمایی و تجلیل از پیشکسوتان مبارزه با مواد مخدر استان لرستان که در ستاد انتظامی لرستان برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: آنچه ما به آن نیاز داریم کرامت انسانی و احترام به یکدیگر است بنابراین توجه و ادب به بزرگان جزء تکالیفمان است که در اسلام و قرآن تعریف‌شده است.

وی بابیان اینکه دنیای امروز رفاه‌طلبی است افزود: انسان امروز به لحاظ پیشرفت علم و  تکنولوژی به خود افتخار کرده و در اوج رفاه و آسایش زندگی می‌کند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر کشور عنوان کرد: انسان به سمتی حرکت می‌کند که به‌ راحتی می‌تواند نوآوری جدید ایجاد و یک بهره دنیوی فراهم کند اما واقعاً در کشورها غربی بحث تکریم انسانی، اخلاق و احترام به پیشکسوتان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما باید زمینه شکوفایی استعدادها و قابلیت‌ها انسانی را فراهم کنیم گفت: امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن یک فضا ابعاد دیگری از استعدادهای پیشکسوتان را به فعلیت تبدیل کنیم.

سردار مویدی تصریح کرد: امروز توسعه‌یافتگی به معنای ساخت بزرگراه، بنادر و تهیه تجهیزات نیست چراکه امروز تنها چیزی که شاید در دنیای غرب وجود ندارد توسعه انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در یک مقطعی امامی بر این مملکت وارد و سبب انقلاب نور شد به‌ حق تشخیص دادیم و با یک نگاه حق‌طلبی، عاشقانه و عارفانه به امام خود لبیک گفتیم.

رئیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: اگر امروز بعد از چهار دهه جمهوری اسلامی ایران در مقابل چندین کشور به‌ت نهایی یک‌طرف میز می‌نشینند و از حق‌وحقوق شما دفاع می‌کنند این محصول تلاش یکایک شما است و مطمئن باشید به‌عنوان توشه‌ای برای آخرت لحاظ می‌شود.

وی بازبستگان عرصه مبارزه با مواد مخدر را سرمایه‌های اثرگذار و عظیمی دانست و گفت: امروز اگر امنیت، نظم توسعه و توفیقی است به‌ طور یقین نقش تک‌تک بازنشستگان در آن برجسته است.

سردار مویدی بابیان اینکه امنیت و آرامشی را که در زمینهٔ های مختلف به وجود آمده باید پاس بداریم، گفت: باید داشته‌های خودمان برگردیم که در این راه تحصیلات عالیه، تخصص، ترقی و رشد در سیستم اداری اشکال ندارد اما نباید همدیگر را فراموش کنیم.

رئیس مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار داشت: استان لرستان در جریان جنگ تحمیلی، حمایت از مهاجران، پشتیبانی و در دفاع از ارزش‌ها نقش بسزایی داشته به‌ طوری‌که هنوز آثار جنگ بر در و دیوار منازل این استان دیده می‌شود اما متأسفانه منطقه جنگی محسوب نشد که این موضوع نیز به برخی از مسئولان مطرح شد.

وی بابیان اینکه در استان لرستان حتی یک لاستیک برعلیه نظام جمهوری اسلامی به آتش کشیده نشده است گفت: لرستان نقش بزرگی داشته اما متأسفانه آن‌گونه که باید از حق خودمان دفاع کنیم نیستیم چون با گرفت پست و مقام دیگران را فراموش کرده‌ایم.

سردار مویدی  با اشاره به اینکه در سازماندهی، ساماندهی، مسیر توسعه و پیشرفت لرستان می‌توان از سرمایه های الهی، مادی و معنوی که در اختیار استان است استفاده کرد، عنوان کرد: امروز بخش اعظم امنیت کشور مدیون فرزندان لرستانی است که در ابعاد و حوزه های مختلف ایثارگری می‌کنند.

وی  بیان کرد: فرماندهان، درجه‌داران و سربازان لرستان دارای ویژگی بارزی مانند امانت‌داری، دلسوزی، وفای به عهد و وفای به ارزش‌ها  هستند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شهروند

    سردار مویدی با بیان اینکه در استان لرستان حتی یک لاستیک برعلیه نظام جمهوری اسلامی به آتش کشیده نشده است گفت: لرستان نقش بزرگی داشته اما متأسفانه آن‌گونه که باید از حق خودمان دفاع کنیم نیستیم چون با گرفت پست و مقام دیگران را فراموش کرده‌ایم. درود خدا و بندگانش بر سردار سر افراز اسلام .

نظرات