تلاش برای امداد رسانی ادامه دارد

شهردار خرم آباد از آبگرفتگی ۲۰۰ منزل مسکونی در این شهر بر اثر بارشهای اخیر خبر داد و گفت: از مردم خرم آباد به دلیل آبگرفتگی منازل آنها عذرخواهی می کنم.

به گزارش لرستان خبر، یحیی عیدی بیرانوند، با اشاره به اینکه از شب گذشته ستاد بحران شهرداری خرم آباد با حضور مدیران، سازمان آتش نشانی و ... برگزار شد، اظهار داشت: در اثر بارندگی ها با حجم بیش از حد آب در معابر و رودخانه سطح شهر مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه خانه های مردم دچار آب گرفتگی شده است، تصریح کرد: در مناطق گلدشت، بیمارستان و علوی با مشکل ورود آب به خانه های مردم مواجه بوده ایم.

شهردار خرم آباد یادآور شد: خوشبختانه با ورود سازمان آتش نشانی منازل مردم از آب تخلیه شد.

وی افزود: در مجموع ۲۰۰ منزل مسکونی سطح شهر خرم آباد دچار آبگرفتگی شد.

عیدی بیرانوند با اشاره به تخریب پل موقت میدان امام گفت: این پل ساعت ۵ صبح امروز به دلیل حجم بالای آب ورودی تخریب شد که مجبور شدیم این پل را به طور کامل تخلیه کنیم تا راه عبور آب باز شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک پل از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در منطقه میدان امام در حال احداث است، تصریح کرد: این پل در روزهای آینده تحویل شهرداری می شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه حجم آب ورودی به رودخانه کرگانه بیش از حد بود، افزود: خوشبختانه در این رابطه تلفات جانی نداشتیم اما شاهد تلفات مالی بودیم.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه از مردم شهر خرم آباد به خصوص مردم منطقه میدان علوی و میدان امام به شدت عذرخواهی می کنم، تصریح کرد: موضوع آب گرفتگی منازل مردم به دلایلی به شهرداری نیز مربوط می شود و در این راستا از مردم به شدت عذرخواهی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه از صبر و بردباری مردم برای انجام عملیات تخلیه آب گرفتگی منازل تشکر می کنم، افزود: علی رغم اینکه به اموال مردم خسارت وارد شده بود اما طی بازدیدی که از مناطق دچار آب گرفتگی داشتیم مردم با متانت، صبوری، مهربانی و خوش رویی برخورد کردند که این موضوع جای تشکر ویژه دارد.

شهردار خرم آباد یادآور شد: پل موقت منطقه جهادگران نیز دچار مشکل شده که در این منطقه نیز یک پل در حال احداث بوده و به زودی به بهره برداری می رسد. منبع مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • یکی از این 200 خانواده

    چرت ترین پرسنل رو همین شهرداری داره.خونه ما 4 بار اب زد بیرون و کل خونه نجس شد به طوری که الان اعضای خونه میریم منزل یکی از اقوام یا مسجد نماز می خونیم چون واقعا کثیف کاری شد
    اما پرسنل همیشه در خواب شهرداری بعد از 3 روز زنگ زدن که مشکلتون چی بوده تماس گرفتید.منم گفتم هیچی تخمه و پفک خریدم بیای با هم فوتبال ببینیم
    معذرت خواهی واسه خودشون یکم بابت حقوق ماهانه ایی که میگیرن کار کردن یادشون بدید
    لرستان خبر تایید کن

نظرات