رئیس کل دادگستری لرستان:

رئیس کل دادگستری لرستان: دستگاه قضایی استان تمام قد در برابر زیاده خواهان ایستاده و اجازه نمی دهیم که حاشیه‌ها، کارهای سیاسی و جوسازی ها بر عملکرد قضات تاثیر بگذارد.

به گزارش لرستان خبر،  جعفر بدری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه، با اشاره به روند مطلوب رسیدگی به پرونده ها اظهارداشت: بسیاری از قضاوت ها، قانونی و درست است.
وی با بیان اینکه قوه قضاییه یکی از معدود دستگاههای حاکمیتی در کشور است که در مقابل جو رسانه‌ای از مسیر خود خارج نشده‌، افزود: بر روند رسیدگی‌های قضایی در استان یک سیستم بازرسی ایجادشده تا محاکم قضایی را اطمینان‌بخش کند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان عنوان کرد: بزرگ‌ترین عاملی که سبب ضربه زدن به کشور می‌شود این است که برای کسب رضایت فلان مسئول و فلان شخص بخواهند جلوی صدور احکام قانونی را بگیرند.

بدری گفت: اگر جایی حقوق بیت‌المال تضییع‌ شود دادگستری تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم نموده و در مقابل کسانی که به دنبال تضییع حقوق بیت‌المال بوده‌اند ایستاده است.

وی ادامه داد: در هرحال دادستان های استان به عنوان مدعی العموم در برابر تطمیع‌ها و فشارها ایستاده اند و در مجموع دادگستری استان در خط مقدم پیگیری‌ها و مقابله با سواستفاده‌ها از طرح ها و اعتباراتی می باشد که درجاهای دیگر هزینه شده است.

بدری افزود: اجرای عدالت و قاطعیت در برخورد با مجرمان مهمترین مطالبات مردم از دستگاه قضایی است و این دستگاه در مجازات افرادی که به بیت المال ضربه می زنند، اغماض نخواهد کرد.
اول تاهفتم تیرماه هفته قوه قضاییه است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • همشهری

    جناب آقای بدری عزیز در جامعه اسلامی انتظار بر این است که قضات محترم وارد زد وبند های سیاسی نشود که خدای نخواسته شائبه ای در ذهن ایجاد نگردد که متاسفانه یا.....

    اگر دوستان محترم قاضی امانتدار مردم باشند نباید خود را نزدیک جریان های سیاسی و مداخله مستقیم در انتخابات چه مجلس و ریاست جمهوری و...نمایند که در استان لرستان .... و روز به روز اعتماد عمومی به علت عملکرد چند نفر خدشه دار میشود

    امید است قضات و کارکنان سیاسی نگاهی به درد ها و مشکلات داشته باشند تا بتوانند از حقوق مردم دفاع نمایند نه جریانها...

نظرات