مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان:

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: آتش‌سوزی شرکت نفت چنار لرستان به تاسیسات آسیب وارد نکرد و به طور کامل مهار شد.

اسدالله کلانتر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در ارتباط با آتش‌سوزی شرکت نفت چنار ویسیان اظهار داشت: عصر امروز در 50 کیلومتری خطوط لوله و نفت چنار ویسیان به دلیل آتش زدن علف‌های هرز دچار آتش‌سوزی شد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در نزدیکی بخش مسکونی و اداری این منطقه رخ‌ داده است، افزود: این آتش‌سوزی توسط خودروهای  آتش‌نشانی خاموش شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان عنوان کرد: آتش‌سوزی خطوط لوله و نفت چنار ویسیان تنها مربوط به علف‌های هرز این منطقه بوده و هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشته است.

رضا آریایی مدیرکل بحران لرستان نیز در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت: این آتش سوزی در نزدیکی بخش مسکونی بوده که تاسیسات نفتی وجود ندارد و بعد از اعزام نیرو از آتش نشانی به محوطه آتش خیلی سریع به طور کامل مهار شد.

وی افزود: خوشبختانه اتش به تاسیسات نفتی سرایت نکرد و مشکل خاصی نیز رخ نداده است.

قدرت الله ترابی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش سوزی محوطه شرکت نفت چنار ویسیان به صورت کنترل شده توسط عوامل شرکت نفت صورت گرفته تا علف های هرز محوطه شرکت از بین برده شود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی کنترل شده بوده و به دیگر بخش های شرکت نفت سرایت نکرده است افزود: این عملیات عصر امروز رخ داده و بعد از آتش زدن علف های هرز کار خاموش کردن آن توسط خود عوامل شرکت نفت انجام شده است.

فرماندار دوره چگنی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق منابع طبیعی شهرستان و شرکت نفت استان، تاکید کرد که مشکل خاصی در این شرکت نفت رخ نداده است.

بخشدار ویسیان نیز در گفت‌وگو با تاکید بر اینکه آتش سوزی خاصی در محوطه شرکت نفت چنار ویسیان رخ نداده است، تاکید کرد که آتش زدن علف های هرز هدایت شده توسط خود کارکنان انجام شده است.

صالح کشوری تاکید کرد که مشکل خاصی در این شرکت رخ نداده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات