مسئول تربیت بدنی شهرداری خرم آباد در گفتگو با لرستان خبر:

مسئول تربیت بدنی شهرداری خرم آباد و مدیر سالن ورزشی شهید حشمت الله بیرانوند گفت: طبق نامه استانداری سالن ورزشی را از جوانان محله اسدآبادی گرفته و به نمایشگاه فرش تبدیل می کنند!

احمد آشناگر در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: محله اسدآبادی محله بسیار فقیر با آسیب های اجتماعی بسیار زیاد است و جوانان این منطقه علی رغم پتانسیل بالای ورزشی و هنری که دارند در فقر امکانات هستند که عدم حمایت مسئولان مسبب بخشی از آن است.

وی افزود: یک سالن به عنوان انبار حوادث غیرمترقبه به مالکیت استانداری در این محله وجود داشت که در اکثر نقاط کشور به دلیل استفاده در موارد خاص و بلااستفاده بودن در سایر موارد، به سالن ورزشی تبدیل می شود.

مسئول تربیت بدنی شهرداری خرم آباد و مدیر سالن ورزشی شهید حشمت الله بیرانوند با بیان اینکه محله اسدآبادی  نیاز مبرم به سالن ورزشی داشت، عنوان کرد: پس از حکم تخریب سالن ورزشی 22 بهمن به دلیل ساخت برج های دوقلو، استاندار لرستان دستور داد که از این انبار به عنوان صورت سالن ورزشی بهره برداری شود.

photo_2016-07-15_12-49-24

وی با اشاره به اینکه اقداماتی مانند کف پوش، چمن، لامپ ها و اقدامات دیگر برای سالن انجام شده است، بیان کرد: سالن تحت عنوان سالن ورزشی چند منظوره شهید حشمت الله بیرانوند افتتاح شد که امیدی برای مردم محل بود.

photo_2016-07-15_13-05-46

آشناگر گفت: همزمان با افتتاح پل در خیابان مازیار که محله را به هم وصل می کند گفتند چون فرش لرستان ملی شده به مکانی برای نمایشگاه نیاز داریم و مظلوم تر از ورزش و این محله ندیدند؛ روز قبل نامه ای از طرف استانداری آمد که سالنی که ما مرتب و مجهز کرده و امیدی برای جوانان و نوجوانان این محله بود را باید به صنعت و معدن تحویل دهیم.

photo_2016-07-15_12-49-33

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی امیدی برای مردم این محله است، تصریح کرد: همه کارشناسان اجتماعی و مردم بیایند بررسی کنند که این محله به سالن ورزشی نیاز دارد یا نمایشگاه فرش؟!

مسئول تربیت بدنی شهرداری خرم آباد و مدیر سالن ورزشی شهید حشمت الله بیرانوند خاطرنشان کرد: ما و مردم این محله از استانداری می خواهیم که در این تصمیم تجدیدنظر کنند چراکه با وجود آمار بالای اعتیاد در این محله نیاز مردم کوروش به سالن ورزشی بسیار زیاد است.

photo_2016-07-15_12-49-43

photo_2016-07-15_12-46-18

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • کیوان از محله کورش

    محله کورش از محلات قدیم شهر خرم آباد هست، آسیب های اجتماعی فراوانی این محله را تهدید می کنند و جوانان با استعدادی در محله هست، که متاسفانه با نبود امکانات این استعداد ها در محله تبدیل میشه به اعتیاد
    و این سالن تنها سالن ورزشی این محله هست، و جوانان این محله از امکانات ورزشی محروم نکنید

  • علی

    مسوولین باید همت کنند در مناطق محروم شهر امکانات ورزشی و تفریحی را برای جوانان فراهم کنند، تا این جوانان در معرض خطر اعتیاد قرار نگیرند، محله کورش یکی محلات قدیم شهر هست، و از این امکانات ورزشی محروم هست، لذا مسوولین باید دراین منطقه امکانات ورزشی رو فراهم کنند، تا شاهد آسیب های اجتماعی در این محله نباشیم

  • همشهری

    جا قطعی بوده که میخوان سالن ورزشی رو تبدیل به نمایشگاه کنند،

  • وحید

    مجموعه استانداری شمشیر را بر علیه مردم کشیده اند و هر جا مردم خواسته ای دارند به صورت عکس عمل میکنند ، هر روز شاهد این موارد هستیم ، دیروز هم بر خلاف خواسته مردم فرماندار غیر بومی بروجرد معارفه گردید و ریاست دانشگاه پیام نور نیز این چنین . . .
    و . . .

  • مرتضی

    اقتصاد مقاومتی یک تافته جدا بافته از بقیه شئونات جامعه نیست.کاش پک کامل فرهنگی.اجتماعی بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را یک کارشناس خبره به آقاجان تذکر می داد تا بدانند ورزش واندک فضایی ورزشی محلات به ویژه محلات آسیب پذیر با ترویج سلامت جسمی و روانی و پمپاژ نشاط در خانواده ها هم اوقات فراغت را غنی می کند و هم به عنوان یک نقطه اثر بخش فرهنگی ارتباط مستقیم و غیر مستقیم بسیاری را با اقتصاد مقاومتی دارد. لاکن فراموش نشود شهرداری و تربیت بدنی هم در شهر ما به بلوغ کافی نرسيده‌اند که از این امکانات خوب بهره برداری و آن را به ظرفیت کامل برسانند و از هر طرف جای به مردم مظلوم و خانواده های آسیب پذیر و به کام مدیرانی است که اهل فکر وتفکر و جامع نگری نشستند و بعضا آمده اند چند صباحی به اصطلاح سوار بر خر مراد ریاست شوند

  • ناشناس

    گل بود به سبزه هم اراسته شد کجای ایران این کا ررا میکنند بعد از نمایشگاه کف پوش مرخص است

نظرات