مدیرکل صداوسیمای لرستان:

مدیرکل صداوسیمای لرستان گفت: ۱۰مستند در حوزه اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای مرکز لرستان تولید و پخش می‌شود

به گزارش لرستان خبر، محمد بازوند ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید صارمی و بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: در دنیایی که به نام اطلاعات و فناوری اطلاعات شهرت دارد ارزشمندترین کالای دنیای امروز در شرایط فعلی خبر و اطلاع‌رسانی است.

وی با اشاره به اهمیت خبر و اطلاع‌رسانی بیان کرد: سهم خبرنگاران و پیام‌رسانان در توسعه‌یافتگی هر جمع و ملتی بدون شک سهمی بی‌بدیل است خبرنگاران می‌توانند در رشد و شکوفایی و توسعه هر جامعه‌ای نقشی به سزا داشته باشند همچنان که خبرنگاران شاغل در خبرگزاری‌ها و دیگر خبرنگاران آزاداندیش وظیفه توسعه‌یافتگی جامعه را بر عهده‌دارند.

مدیرکل صداوسیمای لرستان با اشاره به سیطره نظام سلطه بر روی برخی خبرنگاران دنیا این امر را حاصل استثمار مدرن دانست و افزود: برخی خبرنگاران تحت نظام سلطه حاکم بر دنیا موجبات تحمیق مردم را فراهم می‌کنند و جلودار و پشت‌صحنه شقی‌ترین گروهک‌های تروریستی دنیا همچون داعش و طالبان و النصره خبرنگارانی از جنس رسانه‌های BBC و CNN هستند.

وی عنوان کرد: حرفه خبرنگاری و کاری که رسانه‌های مختلف اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و الکترونیکی و فضای مجازی انجام می‌دهند کاری ارزشمند و ماندگار است اقدامی که رسانه‌های تأثیرگذار دنیا در کنار جنگ سخت انجام می‌دهند تبلیغات و پیام‌رسانی است.

بازوند خاطرنشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی شاهد حضور ده‌ها و صدها خبرنگار شهید در میان خیل عظیم شهدا بوده‌ایم درواقع این خبرنگاران هستند که منزجرترین صحنه‌ها را به تصویر می‌کشند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی جمهوری اسلامی با سه تهدید نظامی، اقتصادی و فرهنگی مواجه است که دو تهدید اقتصادی و نظامی در سال‌های اخیر کاملاً مشهود و نمایان بوده اما در شرایط فعلی پس از اعمال تحریم‌های جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی دشمنان تغییر رفتار داده و قصد دارند با ترویج نافرمانی مدنی و نبرد رسانه‌ای در جامعه با جمهوری اسلامی مقابله کنند.

مدیرکل صداوسیمای لرستان بابیان اینکه رسانه استانی وظیفه دارد همه نقاط دوردست استان را تحت پوشش رسانه‌ای خود قرار دهد، گفت: در این میان این ظرفیت در شهرستان بروجرد بیش از دیگر شهرهای استان وجود دارد و به‌عنوان نخستین شهر پس از مراکز استانی کشور صاحب شبکه HD  شده که با استفاده از این تجهیزات امکان برقراری ارتباط با دیگر نقاط کشور محیا شده است.

وی افزود: رسانه ملی استانی به‌منظور ترویج برنامه‌های اقتصادی در سالی که استان لرستان به‌عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب‌شده است تولید و پخش 10 مستند اقتصادی را ر دستور کار دارد.


منبع:تسنیم

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات