با حضور پررنگ کودکان کار در غرفه‌های نمایشگاه

موسسه خیریه قاصدک قصد دارد با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و بهداشت شهرستان، در تاریخ ۲۴ و ۲۵ شهریور، اولین جشنواره به سوی تندرستی را با حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در پارک کیو خرم آباد برگزار نماید

به گزارش لرستان خبر، موسسه خیریه قاصدک قصد دارد با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و بهداشت شهرستان، در تاریخ ۲۴ و ۲۵ شهریور، اولین جشنواره به سوی تندرستی را با حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در پارک کیو خرم آباد برگزار نماید.

در این جشنواره، ضمن برپایی غرفه آموزش و طبخ غذاهای سالم و ارگانیک آبزی، قرار است که با رونمایی از انواع غذاها و شیرینی‌های تهیه شده با بلوط، فرهنگ استفاده از غذاهای سالم ترویج شود.

همچنین غرفه پاتوق کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، با شعار "جسم سالم، روحی سالم" در این نمایشگاه برپا می‌باشد.

در کنار جشنواره به سوی تندرستی، بازارچه یاردبستانی با هدف فروش صنایع دستی و لوازم تحریر راه اندازی شده است. این بازارچه که با همراهی گالری چهارخشت و انجمن‌های رهانسل‌خرم، اوتیسم و خیراندیشان‌یزدان برپا شده، عواید فروش اقلام و آثار غرفه‌های خود را؛ برای بزرگ مردان کوچک (کودکان کار) شهرمان هزینه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه، با حضور پررنگ کودکان کار در غرفه‌ها همراه خواهد بود. با کودکان کار؛ در کار و زندگی همراه می‌شویم و از یکدیگر می آموزیم.

زمان: ۲۴ و ۲۵ شهریور - ساعت ۱۸ الی ۲۳

مکان:  پارک کیو، میدان نیلوفر

منتظر حضور سبزتان هستیم.

دست به دست هم دهیم به مهر...

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات