مهدوی‌امین مطرح کرد:

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از راهکارهای اساسی برای کاهش معضلات و آسیب‌‎های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز، ۲۱ آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که یکی از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات در مسائل تبلیغی امسال بحث مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است، گفت: باید فضای تبلیغی کشور را به‌سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی سوق داد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که استقبال مردم از برنامه‌های دینی و مذهبی خوب است قصد داریم امسال در سازمان تبلیغات علاوه‌بر تبلیغ مسائل اعتقادی و اخلاقی به بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: امسال قصد داریم با همه ظرفیت و با کمک مبلغین و تشکل‌های دینی و مذهبی به‌صورت عملی با آسیب‌های اجتماعی مبارزه کنیم.

وی با یادآوری این‌که پیگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی برای جامعه ما یک ضرورت است و هر سازمانی به نوبه خود باید در این مسیر اقداماتی انجام دهد، اظهارکرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز از راهکارهای اساسی برای کاهش این معضلات است.

 

ایکنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات