پروژه ای که بعد از 9 سال نیمه کاره است؛

در حالی که قرار بود بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) اسفند امسال افتتاح شود اما امروز استاندار لرستان گفت: در اسفند ماه امسال دو بخش این بیمارستان افتتاح می شود و سپس سایر بخش ها به ترتیب آماده و به بهره برداری می رسند.

به گزارش لرستان خبر، بیمارستان آیت اله بروجردی(ره)9 سال پیش کلنگ زنی شد و قرار بود با افتتاح این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات بهداشت و درمان بروجرد حل شود.

 

در حالی که بیماران بروجردی در بیمارستان های 100 ساله مداوا می شوند می طلبید سرعت روند ساخت این پروژه روز به روز بیشتر شود اما با گذشت 9 سال از آغاز ساخت 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق گفته مسئولین به هر شکل این بیمارستان باید اسفند امسال افتتاح شود.

 

در حالی که در بازدیدهای قبل قرار بود این پروژه اول بهمن تکمیل و سپس برای تجهیز آماده شود اما در این بازدید مشخص شد آب از آب تکان نخورده و باز هم قول و قرارها برای افتتاح پروژه به میان آمد.

 

پروژه ای که در چهار طبقه ساخته شده و بخش قابل توجهی از این بیمارستان هنوز نیمه کاره است، معلوم نیست چگونه برای 50 روز دیگر باید آماده و به بهره برداری برسد.

 

از عدم محوطه سازی و راهی که آسفالت نشده گرفته تا بخش هایی که نیازمند کار هستند و عدم نصب آسانسور همه و همه زمان زیادی نیاز دارند تا افتتاح شوند به طوری که اگر این پیگیری ها در سال های قبل انجام می شد قطعا این پروژه امسال قابل افتتاح بود.

 

از تیرماه امسال روند تسریع در ساخت این پروژه در دستور کار قرار گرفته اما در هر بازدید تغییری در روند ساخت احساس نمی شود که در این راستا چندین بار استاندار لرستان از روند ساخت این پروژه ابراز نارضایتی کردند.

 

امروز جمعه استاندار لرستان به بروجرد سفر کرد و در ابتدا از زمینی که قرار است طی سالهای آینده برای ایجاد شهرک صنعتی در روستای خایان احداث شود بازدید کرد.

 

استاندار لرستان در بازدید از بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که روند ساخت مطلوب است.

 

وی اضافه کرد: البته این پروژه در نصب آسانسور کمی عقب است که قرار شد سازنده، آسانسور این پروژه را تا 29 بهمن آماده نماید.

 

استاندار لرستان از سفر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: شریعتمداری هفته آینده به لرستان سفر می کند و این پروژه به دلیل این که یکی از مصوباتی است که مدت ساخت و تحویل آن طولانی شده قرار است جلسه ای تدارک دیده شود و برای سرعت ساخت و تکمیل و مشکلات آن برنامه ریزی شود.

 

وی با ابزار امیداواری از بهره داری دو بخش این بیمارستان در اسفند ماه گفت: امیدواریم  که این پروژه اسفند ماه امسال تنها در 2 بخش افتتاح شود و طبیعی است که سایر بخش ها به ترتیب در مدت زمان های بعدی به بهره برداری برسد.

 

بازوند تصریح کرد: در یک پروژه این چنینی نمی شود همه بخش ها را با هم افتتاح کرد و قرار است تنها دو بخش این بیمارستان که آماده هستند تا اسفند امسال افتتاح شود.

 

انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات