رایانه؛

اگر عکس های شما از روی کارت حافظه دوربین به طور ناخواسته پاک شده این نرم افزار به داد شما خواهد رسید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اکثر دوربین های دیجیتالی عکس ها را روی قطعه ای کوچک به نام مموری کارت ذخیره می کنند. مموری کارت ها جدا از مزایای فراوانی که دارند، دارای یک عیب مشترک هستند و آن هم حذف بدون بازگشت تصاویر می باشد. به عبارت دیگر اگر شما به طور ناخواسته عکسی را از این حافظه ها پاک کنید، در حالت عادی امکان بازیابی آن وجود ندارد. CardRecovery نرم افزاری است که این مشکل را حل کرده است. شما با کمک این نرم افزار می توانید عکس هایتان را که ناخواسته حذف کرده اید و یا در اثر فرمت از دست داده اید، از کارت حافظه دوربین های عکاسی و حتی کارت حافظه موبایل ها نیز بازیابی کنید.

برنامه CardRecovery از برجسته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای بازیابی اطلاعات از کارت های مموری و سایر حافظه های همراه به بازار عرضه شده که قادر است عکس ها، ویدئوها، فایل های صوتی و… را در صورت پاک شدن، مفقود شدن، خراب شدن یا فرمت شدن آن از حافظه در کمترین زمان ممکن بازیابی کند.

نرم افزار CardRecovery از تمامی حافظه های جانبی از جمله آنها SD Card, CF Card, xD Picture Card, Memory Stick, SmartMedia Card, MMC (MultiMediaCard) , MicroSD, MiniSD, SDHC می باشند پشتیبانی کرده و اطلاعات ازدست رفته شما را به راحتی در اختیارتان قرار می دهد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت بازیابی تصاویر از انواع مموری کارت ها و فلش دیسک ها
پشتیبانی از اکثر برندهای دوربین های عکاسی دیجیتالی
امکان بازیابی تصاویر از حافظه های معیوب و آسیب دیده
امکان بازیابی عکس ها از کارت های حافظه فرمت شده
امکان بازیابی عکس های پاک شده از کارت های حافظه
قابلیت بازیابی تصاویر از حافظه تلفن های همراه
امکان بازیابی ویدئو و فایل های مالتی مدیا
سازگاری با انواع ویندوزها
و…

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات