نرم افزار XUS PC Lock به شما این امکان را می دهد تا به جای رمزعبورهای ساده و همیشگی، الگوهای رمز را برای ورود به رایانه خود استفاده کنید.

یکی از رایج ترین روش های محافظت از اطلاعات ذخیره شده در رایانه های شخصی، استفاده از رمز عبور هنگام ورود به سیستم عامل رایانه است. ویندوزهای XP، ویستا، ۷ و ۸ همگی از این قابلیت پشتیبانی می کنند و شما می توانید با اختصاص رمزعبور روی سیستم عامل از ورود افراد غیرمجاز به آن جلوگیری کنید.

استفاده از رمز عبور به روش همیشگی برای برخی کاربران جذابیتی ندارد و به دنبال روش های جدیدی برای استفاده از این قابلیت هستند. اگر شما هم جزو این کاربران هستید و می خواهید علاوه بر استفاده از رمزعبور برای ورود به سیستم عامل، از ظاهر همیشگی صفحه ورود به سیستم عامل نیز رهایی یابید، می توانید از XUS PC Lock کمک بگیرید.

نرم افزار XUS PC Lock به شما این امکان را می دهد تا به جای استفاده از رمزعبورهای همیشگی، الگوهای رمز را برای ورود به سیستم عامل مورد استفاده قرار دهید. به کمک این نرم افزار می توانید یک الگوی اختصاصی برای خودتان رسم کنید تا هنگامی که سیستم عامل قفل می شود، از آن استفاده و قفل را باز کنید. در چنین شرایطی فقط الگوی رمز شما برای ورود به سیستم عامل معتبر است و هیچ کاربر دیگری نمی تواند با الگوهای دیگر، عملیات ورود را به انجام برساند. پس کافی است ماوس را در دست​تان بگیرید و الگوی خودتان را رسم کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تصویر موردنظرتان را نیز به عنوان تصویر صفحه ورود به سیستم عامل اختصاص دهید. نرم افزار XUS PC Lock به شما این امکان را می دهد تا در مواردی که الگوی اشتباهی بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار گرفت، شرایط هشدار فعال شده و به شما اطلاع رسانی شود.

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات