نرم افزار BWMeter ۶.۶. ۲ برنامه ای است که به شما کمک می کند تا کنترل پهنای باند خود را در اختیار داشته باشید و گزارشات روزانه دریافت نمایید. این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه دارای توانایی آنالیز برای بسته های رد و بدل شده نیز می باشد.

به گزارش افکارنیوز ، BWMeter نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل کردن میزان Download/Upload و به عبارتی مقدار پهنای باند مصرفی، که تمام پهنای باند و ترافیک ورودی و خروجی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند. بر خلاف دیگر برنامه ها این برنامه تمام بسته های دیتا (ازکجا آمده اند، به کجا می روند، کدام پورت ها و پروتکل ها استفاده می شوند) را آنالیز می کند و همچنین این برنامه دارای قابلیت تشخیص بین ترافیک شبکه ای محلی و ترافیک بین اینترنت می باشد و مزیت این امر در این است که در هنگام گزارش شما به طور کاملا دقیقی از آمار پهنای باند خود به صورت تفکیک شده مطلع خواهید شد.

BWMeter می تواند به عنوان یک محدود کننده برای ورود به سایت ها هم استفاده شود. در کنار این قابلیت ها، کار اصلی نرم افزار نمایش و بررسی ترافیک مصرفی در طی یک دوره زمانی مشخص است و به این ترتیب کاربر می تواند با مشاهده نمودارها و داده های آماری به میزان مصرف خود پی ببرد. این نرم افزار از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up پشتیبانی می کند. نرم افزار BWMeter محصولی از شرکت DeskSoft می باشد.

مشخصات فایل دانلود:


حجم: ۱.۱۳ مگابایت
نسخه: ۶.۱. ۱
اجرا در: ویندوز XP, ۷,۸

راهنمای نصب:


۱- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
۲- فایل را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch. exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (در ویندوز ۷ برای اجرای فایل Patch. exe بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۳- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت استفاده کنید.

لینک دانلود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات