سلامت>  عمومی- همشهری آنلاین: رییس جمعیت هلال احمر در حکمی، سید علی مرعشی را به سمت رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر محمد فرهادی، رییس جمعیت هلال احمر در حکمی، سید علی مرعشی را به سمت رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

در حکم رییس جمعیت هلال احمر خطاب به سید علی مرعشی آمده است: " نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

با توجه به اینکه یکی از ماموریت های حساس و مهم جمعیت هلال احمر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به حجاج بیت الله الحرام و زائران عتبات عالیات است، از جنابعالی انتظار دارم با بهره مندی از نیروی انسانی و پزشکان مجرب و حاذق و همچنین تعامل مثبت با سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، تمام سعی و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای حفظ و تامین سلامت زوار بکار گیرید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم. "

بر طبق این گزارشٰ دکتر سید علی مرعشی فلوشیپ جراحی عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. ریاست بیمارستان بوعلی تهران، ریاست بیمارستان امام حسین تهران، قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ریاست دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی از جمله سوابق وی است.

پیش از این سید علی ریاض عهده دار ریاست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات