پلدختر:

امام جمعه پلدختر گفت: با نظرات کارشناسان میتوانستید توزیع سبد کالا را به شکل صحیح و آبرو مندانه انجام دهید.

امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه پلدختر با انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا اظهار کرد: اصل اهدای و توزیع سبد کالا امری است، پسندیده و می تواند با پیش بینی های کارشناسانه و تدبیر و دقت لازم همراه و از این رهگذر شیرینی سیاست های دلسوزانه را ماندگار سازد:

وی افزود: برای انجام کارها باید از نظرات کارشناسان استفاده کرد، تا توزیع کالا به شکل صحیح و مناسب و آبرومندتر انجام شود. مسئولان باید مواظب باشند، دست آویزی برای تحقیر مردم فراهم نشود.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: در شان مردم ما نیست که با این شیوه کالای خود را دریافت کنند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب استکبار را خواهند داد. .

حجت الاسلام لروند افزود: حضور در این راهپیمایی نشانه بیعت با انقلاب و آرمان های امام راحل و همچنین اعلام انزجار از استکبار و نشاندهنده استقامت و پایداری مردم در برابر تحریم ها و ناکامی، ناامیدی و یاس دشمنان است

خطیب نماز جمعه پلدختر ۲۲ بهمن را نماد اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: امسال راهپیمایی۲۲بهمن در هفت منطقه این شهرستان باشکوه و با فریاد مرگ بر آمریکا رساتر و پر رنگ تر از گذشته، پاسخ یاوه سرایی های استکبار را خواهد داد و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان می دهند.

وی افزود: در پیروزی انقلاب همه اقشار به ویژه ارتش و نیروی هوایی تلاش کردند و ۱۹ بهمن یک روز فراموش نشدنی در تاریخ حماسه قهرمانان نیروی هوایی است که دلاوران ارتش اسلام در نیروی هوایی از ستم و بند طاغوت رسته و پیوستگی رسمی خود را با امام و نهضت اسلامی به طور صریح و علنی در کمال شجاعت ابراز به نمایش گذاشتند.

امام جمعه پلدختر با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: عصر امام حسن عسکری (ع) عصر پر تلاطمی بود و در این عصر امام یک کار بزرگ مبنایی و اساسی انجام داد و آن تشکیل یک حوزه علمیه قوی و تربیت شاگردانی بزرگ بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات