نماینده ولی‌فقیه در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای زنان است و امروز زنان با الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده اند.

به گزارشلرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در مراسم سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع بانوان شاغل لرستان اظهار کرد: تبعیت از ولایت و رهبری سبب ارتقای مقام و منزلت والای حضرت فاطمه معصومه (س) شده است.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی است و امروز زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام، نقش مهمی را در جامعه ایفا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: بانوان جامعه اسلامی ما در تربیت فرزند و حضور در خانواده و اجتماع نقش بسیار مهمی را برعهده دارند و همین حضور زنان با عفاف درکنار مردان انقلابی بود که باعث نابودی رژیم شاهنشاهی شد.

میر عمادی گفت: امسال نیز حضور بانوان جامعه اسلامی ما همراه مردان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر تبعیت و ولایت مداری زنان ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با انگیزه دینی اتحاد و همدلی مردم و رهبری امام بزرگوار به پیروزی رسید و سه عامل مهم اسلام، اتحاد مردم و رهبری امام بزرگوار سبب به ثمر نشستن این انقلاب شد.

میرعمادی گفت: برای تداوم و بقای انقلاب اسلامی حفظ اندیشه دینی، وحدت مردم و تبعیت از ولایت و رهبری مهم است، چرا که دشمنان امروز اسلام، وحدت امت اسلامی و اصل ولایت فقیه و رهبری را مورد حمله ی خود قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ۳۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلوی این نظام اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: از همه مردم غیور وانقلابی لرستان دعوت میکنیم که فردا نیز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند و باری دیگر مشتی کوبنده به دهان مستکبران ودشمنان انقلاب و اسلام بزنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات