معاون توسعه مدیریت استانداری لرستان:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حرکتی نو و مفید بوده که مسئولان اجرایی لرستان و استان‌های دیگر می توانند از آن الگو بگیرند و پیاده کنند.

علی کورانی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان کاری جدید است که از طرف مسئولان می تواند به عنوان یک الگوی مؤثر قرار داده شود.

وی افزود: برگزاری همایش جوانان مساجد ومحلات لرستان کاری مفید برای رفع ابهامات به وجود آمده در ذهن جوانان است و برگزاری چنین همایش هایی نتایج مثبتی را در بر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان تصریح کرد: از ویژگی های بارز نسل جوان ایجاد سئوال و شبهه در ذهن آن ها است و این ابهام ها در جوانان وقتی برطرف می شود که جوان خود به پاسخی برای سئوالش برسد.

کورانی فر بیان کرد: برگزاری همایش هایی از این دست در رسیدن جوانان به پاسخ هایی برای رفع ابهام مؤثر است زیرا در این نشست ها با طرح مباحث و مسائل کاربردی ذهن جوانان درگیر می شود و خود در صدد یافتن پاسخی برای سئوال است.

وی افزود: خوشبختانه این طرح مورد استقبال جوانان قرار گرفته است زیرا فضای برگزاری این همایش ها یک فضای صمیمی است و جوانان به راحتی می توانند در این فضا مانند یک تریبون آزاد به بحث و تبادل نظر بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در ایجاد شبهات و ابهامات در ذهن جوانان بر اساس مقتضیات زمان بسته به پیشرفت تکنولوژی و مانند اینترنت، ماهواره و سایر وسایل ارتباطی نقش زیادی دارند.

کورانی فر اظهار کرد: مسائل مربوط به جوانان باید در اولویت قرار بگیرد و به فکر جوانان بها داده شود تا برای اداره آینده جامعه سرمایه گذاری کرده باشیم.

کورانی فر گفت: تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان حرکتی نو و مفید بوده که مسئولان اجرایی لرستان و استان های دیگر می توانند از آن الگو بگیرند و پیاده کنند.

وی تصریح کرد: همایش جوانان مساجد ومحلات حرکت خوبی است و باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات