گزارش

جایگاه من جوان انقلابی به عنوان مخاطب این برنامه ها کجاست؟ آیا برنامه ها فقط برای جذب مخاطبینی است که ماهواره می بینند؟ پس من جوان انقلابی از چه رسانه ای باید استفاده نمایم؟

من به عنوان یک جوان مسلمان انقلابی، از شما سوال می کنم که آیا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ای در جهت حفظ و نشر فرهنگ اسلامی ایرانی است؟ یا رسانه ای کم و بیش هم جهت با اهداف رسانه ای دشمنان این مرز و بوم. آیا هدف از بالا بردن کمی شبکه های سیما و تولیدات بیشتر برنامه ها و تبلیغات مقابله با تهاجم فرهنگی است؟ یا جذب هرچه بیشتر هر مخاطبی حتی به قیمت تبدیل شدن خود این شبکه ها و برنامه ها به آنچه که دشمن توسط آن ما را مورد تهاجم قرارداده است؟

جایگاه من جوان انقلابی به عنوان مخاطب این برنامه ها کجاست؟ آیا برنامه ها فقط برای جذب مخاطبینی است که ماهواره می بینند؟ پس من جوان انقلابی از چه رسانه ای باید استفاده نمایم؟

آیا جز این است که برنامه های شما باید برخلاف برنامه های دشمن در جهت مبارزه با فساد اخلاقی باشد نه در جهت ترویج آن؟ چرا ما به وفور در سریال ها و فیلم ها شاهد فساد اخلاقی و ریخته شدن قبح گناه هستیم؟ آیا خود تایید نمی کنید که هرآنچه که در جامعه امروز ما مد می شود و متاسفانه بر خلاف مذهب و فرهنگ ماست؛ از لباس هنرپیشه ها و مجریان صدا و سیما آغاز می شود؟ آیا یک مرد مقید به دین می تواند همه برنامه های شما را ببیند؟ آیا حجاب هنرپیشه ها و مجریان واقعا حجاب یک زن مسلمان است یا فقط حداقلی که بگویند یک حجابی دارد؟ آیا حداقل های حجاب اسلامی، حداقل های عفت اسلامی رعایت می شود؟

سبک زندگی که رسانه ما درحال ترویج آن است، آیا همان سبک زندگی اسلامی است یا فرسنگ ها با آن فاصله دارد و هر روز دور تر و دورتر می شود؟ آیا این سبک زندگی عامه مردم است؟ آیا اکثریت مردم ما در سطح مالی که در فیلم های ما غالبا نمایش داده می شود هستند؟ این همه تجملات و خانه و ماشین های آنچنانی، گویای حال سطح طبقاتی مردم است؟ خانواده ها با تماشای این نوع زندگی به چه سمتی حرکت می کنند؟ خواسته ها به چه سمتی می رود و آیا مرد خانواده می تواند جوابگوی آن ها باشد؟

آیا در سبک زندگی اسلامی است که مرد و زن دائما در حال دروغ گویی و خیانت هستند؟ یا بی احترامی فرزندان به پدر و مادر اینقدر عادی و به دور از عیب است؟ آیا این سبک زندگی اسلامی است که زن و مرد نامحرم آنقدر راحت با هم حرف می زنند و می خندند و در یک خانه زندگی می کنند و سفر می روند؟ آیا اینگونه نیست که با پخش این نوع روابط قبح آن در جامعه ریخته می شود؟

مسئولین محترم؛ چند درصد برنامه های تلویزیون برنامه های مذهبی است؟ چند درصد برنامه های مذهبی غنا و جذابیت لازم را داراست؟ چند برنامه مانند سمت خدا و یاد خدا داریم؛ در میان این همه برنامه های رنگارنگ و برخلاف مذهب؟ آیا ندیدید که چه مخاطب بیشماری این برنامه ها دارند؟ پس چرا این نوع مخاطبین برای تولید برنامه ها نادیده گرفته می شوند؟

بازهم تاکید می کنم مسئولین محترم؛ من جوان مسلمان انقلابی هم مخاطب رسانه شما هستم! من از طرف جمع کثیری از مخاطبان شما می گویم که ما حاظریم تعداد شبکه ها و برنامه ها خیلی کمتر از این باشد ولی آنچه که هست در جهت و هم راستای مذهب و فرهنگ خودمان باشد نه ابزاری برای اهداف دشمن.

مسئولین و دلسوزان محترم صداو سیما؛ باور داشته باشید که دین ما آنقدر قابلیت دارد که اگر برنامه های مختلف خود را بر اساس آموز ه های آن بسازید، هر نوع مخاطبی را به سوی خود جذب می کند.

شما خود بهتر می دانید که بویی از امام زمان در برنامه هایتان نمی آید. امام زمان در رسانه شما نیز غریب است؛ شما بهترین و قدرتمند ترین ابزار را برای جلب قلوب مردم به سوی مولایمان دارید. شما کارآمد ترین ابزار را برای آماده سازی جامعه برای ظهور در اختیار دارید، پس خواهش می کنم عاملی برای تعجیل فرج مولایمان باشید نه تاخیر فرج ایشان. . (واحه؛پایگاه سبک زندگی ولایی)

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات