امروز پنجشنبه /

لرستان خبر: رییس جمهوری بعد از پایان سفر دو روزه خود به استان لرستان، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) خرم آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح روز گذشته (چهارشنبه) در پنجمین سفر استانی خود در راس هیاتی بلند پایه وارد خرم آباد شد.
 

وی پس از استقبال رسمی در فرودگاه خرم آباد و استقبال خودجوش مردمی، در استادیوم تختی خرم آباد با مردم دیدار کرد و سپس در جمع نمایندگان عشایر و روستاییان استان لرستان حاضر شد و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.
 

شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران و بازدید از واحد پتروشیمی لرستان از برنامه های روز نخست رییس جمهوری در سفر به لرستان بود.
 

رییس جمهوری در دومین روز از سفر خود ابتدا با علما ، ایثارگران و برگزیدگان دیدار و سپس در جلسه شورای اداری استان شرکت کرد و در آخرین برنامه سفر دو روزه خود در جمع نمایندگان رسانه های استانی گزارش سفر به این استان را ارائه کرد.
 

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، علی یونسی دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، سید محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، روحانی را در این سفر همراهی کردند.
 

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و ایلام سفر کرده بود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات