معاون برنامه‎ریزی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون برنامه‎ریزی استاندار لرستان گفت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان خرم‎آباد یکی دیگر از خواسته‎های ما بود که در این سفر تعیین و تکلیف شد. این طرح یکی از 79 مصوبه‎ای است که در این سفر مصوب شد و تا پایان سال‏جاری به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش لرستان خبر، علی هادی چگنی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در خرمآباد اظهار داشت: بر اساس کار کارشناسی موانع توسعه لرستان بررسی شده است و این موانع در جلسهای که با حضور رئیس جمهور در مرکز برگزار شده است، مورد بررسی قرار گرفتهاند.

 

این مسئول یادآور شد: جذب سرمایهگذار، فراهم کردن فضای کسب و کار و ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه استان لرستان به عنوان موانع اصلی از مواردی بود که در این سفر برای رفع آنها تصمیمگیری شد.

 

این مسئول متذکر شد: یکی دیگر از مصوبات این سفر احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و هنری برای ایثارگران و خانوادههای شهدا است.

 

وی اظهار داشت: الویت نخست استان لرستان در این سفر بحث بیکاری و ایجاد اشتغال در این استان بوده است.

 

چگنی بیان داشت: در این سفر قرار شد، علاوه بر منابع بانکی 1500 میلیارد تومان به منابع بانکی استان اضافه شود.

 

معاون برنامهریزی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: استقبال پر شور مردم استان لرستان از ریاست جمهور جای تقدیر و تشکر دارد، زیرا در این سفر همه مردمی که به استقبال دکتر روحانی آمده بودند، به صورت خود جوش عمل کردند.

 

وی ادامه داد: در این سفر دکتر روحانی در جمع مردم استان لرستان سخنرانی کرد و به مردم این استان قول رفع مشکلات به ویژه حل مسئله بیکاری را داد.

 

این مسئول متذکر شد: این سفر یک سفر پر برکت برای استان لرستان بود به صورتی دکتر روحانی قول تخصیص صد درصدی اعتبارات این استان را داد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات