مدیر جهاد کشاورزی پلدختر خبرداد

لرستان خبر: مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: جنگل‌ها و مراتع کوه " گردکانه" منطقه میانکوه غربی شهرستان پلدختر دچار حریق عمدی شدند.

به گزارش لرستان خبر، علی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: جنگل‌ها و مراتع کوه " گردکانه" منطقه میانکوه غربی شهرستان پلدختر دچار حریق شدند.

 

وی آغاز این آتش سوزی را ظهر روز یکشنبه عنوان کرد و افزود: این آتش‌سوزی ظهر دیروز یکشنبه در منطقه " تخت‌چان" در منطقه شرقی شهرستان پلدختر آغاز شده و با وجود این‌که گذشت یک شبانه‌روز از آغاز این حادثه، همچنان ادامه دارد.

 

مدیرجهاد کشاورزی پلدختر از اعزام نیروهای مردمی به منطقه حادثه خبرداد و تصریح کرد: محل حادثه در منطقه‌ای صعب‌العبور واقع شده و با وجود اعزام نیروهای مردمی، جهادکشاورزی، اطفاء حریق، هلال‌احمر و منابع طبیعی، به دلیلی این‌که نیروی انسانی و امکانات کافی فراهم نشده است، این آتش‌سوزی تاکنون مهار نشده است.

 

وی از آتش‌سوزی منطقه کرکی پلدختر خبرداد و بیان کرد: بعدازظهر روز یکشنبه ساعت 18 آتش‌سوزی دیگری در منطقه " دار خرما" منطقه کرکی این شهرستان آغاز شده که با وجود اعزام بلافاصله نیرهای امدادی به این منطقه، پس از 12 ساعت این حادثه مهار شد.

 

خادمی با اشاره به بررسی این موضوع از سوی مراجع ذی‌ربط، خاطرنشان کرد: عوامل انسانی دلیل اصلی آتش‌سوزی‌های جنگلی در هفته‌ها و روزهای اخیر است که افراد به دلیل اختلاف بر سر چراگاه اقدام به آتش‌سوزی عمدی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات