مدیرکل محیط‌زیست لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل محیط‌زیست لرستان گفت: در راستای حفاظت از جنگل‌ها و با توجه به نام‌گذاری روز هشتم مردادماه به عنوان روز صیانت از جنگل‌ها، در این روز زنجیره انسانی حفاظت از جنگل‌ها در لرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، مهرداد فتحی بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: تمامی مردم باید همیار محیط‌زیست باشند و مردم باید نگاهی منفعتی برای عموم مردم به محیط‌زیست داشته باشند.

 

وی به خشک شدن جنگل‌های بلوط لرستان اشاره کرد و افزود: با وجود این‌که استان لرستان جنگل‌های بلوط زیادی دارد که برای محیط‌زیست دارای اهمیت بالایی است اما این جنگل‌ها در حال خشک شدن هستند که باید همه به‌ویژه مردم در حفاظت از این نعمت‌ها همیاری داشته باشند.

 

مدیرکل محیط‌زیست لرستان عنوان کرد: در راستای حفاظت از جنگل‌ها و با توجه به نام‌گذاری روز هشتم مردادماه به عنوان روز صیانت از جنگل‌ها، در این روز زنجیره انسانی حفاظت از جنگل‌ها در لرستان تشکیل می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که استان لرستان دارای جنگل‌های زیادی است که در حال تخریب هستند و نیز شرایط جغارفیایی حاکم بر لرستان، همایش حفاظت از جنگل‌‌ها امسال به صورت پیلوت در دو استان مازندران و لرستان و با محوریت چالوس و خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

فتحی بیرانوند افزایش حساسیت‌های مردم نسبت به چالش‌های زیست‌محیطی را هدف برگزاری این زنجیره انسانی دانست و بیان کرد: در راستای صیانت از جنگل‌ها زنجیره انسانی با حضور اقشار مردمی صبح روز پنجشنبه هشتم مردادماه در منطقه حفاظت شده کلدر در مسیر خرم‌آباد الشتر تشکیل می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات