فرماندار بروجرد:

فرماندار بروجرد با اشاره به لزوم تسریع درروند تملک اراضی محدوده فرودگاه بروجرد گفت: روند تملک اراضی محدوده فرودگاه شهرستان بروجرد تسریع و مابقی اراضی که تاکنون تملک شده است تعین تکلیف می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، علی کورانی با اشاره به آخرین روند پیگیری‌های در راستای رفع مشکلات احداث فرودگاه این شهرستان اظهار داشت: در جلسه روز گذشته با مدیر فرودگاه خرم‌آباد مسائل و مشکلات احداث فرودگاه این شهرستان موردبررسی و ارزیابی قرارگرفته شده و تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ شد.

وی با اشاره به لزوم تسریع درروند تملک اراضی محدوده فرودگاه بروجرد افزود: در این نشست مقرر شد در رابطه با روند تسریع در تملک اراضی محدوده فرودگاه این شهرستان اقداماتی انجام‌شده و نیز مابقی اراضی که تاکنون تملک شده است تعین تکلیف شود.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: همچنین مقرر شد به‌منظور مشخص شدن محدوده اراضی تملک شده برای فرودگاه بروجرد تابلویی به این نام در محدوده یادشده نصب شود و حدود این اراضی به‌صورت کامل مشخص شود.

وی از تشکیل هیئت‌امنایی به‌منظور تسریع درروند پیگیری و رفع مشکلات فرودگاه بروجرد خبر داد و گفت: این هیئت‌امنا با حضور نمایندگانی از فرودگاه خرم‌آباد، نماینده فرماندار، مدیرعامل فرودگاه و فرماندار بروجرد و یک نفر هم از تهران به‌منظور پیگیری مسائل و موضوعات فرودگاه بروجرد تشکیل می‌شود تا با برگزاری جلساتی منظم و به‌صورت روزانه این مسائل را پیگیری کنند و برای پیشرفت پروژه تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

کورانی فر به لزوم اولویت‌بندی پیگیری مسائل و موضوعات فرودگاه بروجرد اشاره و بیان کرد: مقررشده که اولویت‌های مهم در موضوع فرودگاه بروجرد مشخص شود همچنین با تقسیم‌کار و واگذاری مسئولیت‌های مشخص به هر دستگاه متولی روند رفع مشکلات فعلی تسریع شود.

به گفته وی در میزان مشخص اراضی تملک شده فرودگاه بروجرد ابهاماتی وجود دارد که قرار شده این ابهامات با بررسی و پیگیری دقیق رفع شود.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات