رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان پاسخ داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پاسخ به فرماندار دلفان گفت: وصول نشدن طلب‌ 270 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی از بیمه سلامت در سال جاری مشکل اصلی عقب‌افتادگی پروژه‌های شهرستانی است.

به گزارش لرستان خبر، کوروش ساکی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان در پاسخ به فرماندار شهرستان دلفان مبنی بر اینکه پنج پروژه‌ از دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان راکد مانده‌اند با بیان اینکه برای دانشگاه علوم پزشکی در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان دلفان تعدادی پروژه پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: اورژانس، سی‌سی‌یو و کلینیک تخصصی در بیمارستان شهرستان دلفان در دست اجرا هستند که کار سی‌سی‌یو آن تمام شده است و در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با یادآوری اینکه سی‌سی‌یو بیمارستان شهرستان دلفان تنها دو تخت داشته که الآن به 12 تخت گسترش یافته است، اضافه کرد: اورژانس این بیمارستان دارای پیشرفت 30 درصدی است و کلینیک تخصصی آن نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی وصول نشدن طلب‌های دانشگاه علوم پزشکی از بیمه سلامت در سال جاری را به عنوان مشکل اصلی عقب‌افتادگی پروژه‌های شهرستانی دانست و بیان کرد: ‌ 270 میلیارد تومان از بیمه سلامت طلب داریم در صورت وصول تمام پروژه‌های شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی به اتمام می‌رسند.

این مسوؤل در پایان سخنان خود افزود: احداث مرکز بهداشت سنجابی، مرکز سلامت شهری و روستایی هفت چشمه،مرکز بهداشت جامعه شهری و شهدا، آزمایشگاه رفرانس و مرجع شهرستان دلفان، مرکز آموزش عالی سلامت و 3 خانه بهداشت نیز در شهرستان دلفان در دستور کار است.

 

انتهای ییام/

منبع: فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات